Бути видимими: як жінкам посісти своє місце у “чоловічому” світі експертів
Згідно з даними серпневого гендерного моніторингу журналістських матеріалів друкованих та інтернет-видань 24 областей України, який провів Волинський пресклуб, жінки виступають експертками у 17-51% матеріалів, залежно від областей. Найнижчий показник – у Закарпатській області, найвищий – у Черкаській. На Тернопільщині показник становить 35%. Як показує цей же моніторинг, найчастіше жінки коментують галузі освіти та науки (50%), медицину та охорону здоров'я (40%), питання соцполітики (37%). Найменше – економіку та бізнес (19%), спорт (18%), армію (11%). Чому такі показники, стає зрозумілим із моніторингу, проведеного Інститутом масової інформації. Його дані показують: брак часу та страх критики ( 30% та 27% респонденток вибрали ці пункти) є найвпливовішими факторами, які перешкоджають жінкам активніше висловлювати свої погляди як експерток у своїй професії чи темі. Експертка з особистого бренду Аліна Солодка-Доля розповідає: на консультації з питань розвитку персонального бренду до неї звернулися лише двоє чоловіків, а все решта […]