Тернопільська міська рада планує витратити майже мільйон гривень на висвітлення власної діяльності. На порталі Prozorro оприлюднили три відповідні тендери.
Найбільшу суму – 600 тисяч гривень – планують спрямувати на інформаційне висвітлення діяльності міської ради. Тендер оголосили 15 січня, подання пропозицій триватиме до 23 січня 2025 року.
Ще 200 тисяч гривень передбачили на друк звітів про діяльність міськради окремими інформаційними листками. За умовами закупівлі, наклад має становити не менше 1500 примірників. Цей тендер також перебуває на етапі подання пропозицій.
Третій тендер на суму 99 450 гривень вже завершився. Переможцем став колишній депутат Тернопільської міської ради від “Європейської Солідарності” Павло Бич. Його підприємство надаватиме послуги з розміщення інформаційної продукції до кінця 2025 року.
За даними реєстру, Павло Бич займається рекламною діяльністю, друком продукції, брошурувально-палітурними роботами, тиражуванням, виробництвом пластмасових виробів, роздрібною торгівлею, обробкою даних, веб-порталами, дизайном, фотографією, програмуванням, виробництвом відеоконтенту, лісозаготівлею та вирощуванням сільськогосподарських культур.
Згідно з тендерною документацією, інформаційні матеріали висвітлюватимуть події громадського життя Тернополя, актуальні новини міста, дані про соціально-економічний розвиток, підприємництво, інвестиції та працевлаштування. Усі матеріали готуватимуться на замовлення управління цифрової трансформації та комунікацій зі ЗМІ Тернопільської міської ради.