03.07.2020
Новини

“Тримайте дистанцію, залишайтесь разом”: як світові бренди змінюють свої логотипи, аби наголосити на карантині

Мережа швидкого харчування McDonald’s у Бразилії та автогігант Audi використали свої логотипи, аби наголосити на дотриманні дистанції під час карантину. Відповідні ролики вони розмістили на сторінках компаній у соцмережах.

McDonald’s Brasil розділив відому чи не на весь світ арку літери М навпіл і віддалив їх одна від одної.  Таким чином наголошують на важливості дотримання дистанції під час карантину. Про це йдеться у дописі мережі в Інстаграмі.

“Зараз ми трохи віддалені, але разом ми вийдемо з цього всього сильнішими та об’єднаними”, – йдеться в підписі до відео.

 

Переглянути цей допис в Instagram

 

Mesmo um pouco mais separados, #tmj. E, juntos, vamos sair dessa mais fortes e unidos.

Допис, поширений McDonald’s Brasil (@mcdonalds_br)

Аналогічна ситуація із мережею в Бахрейні.

Такий же водночас маркетинговий і соціальносвідомий хід використала компанія Audi: чотири кола відомого логотипа також не торкаються одне до одного.

“Тримайте дистанцію, будьте здорові, підтримуйте одне одного – ми в цьому разом”, – закликають в Audi на своїй фейсбук-сторінці.

 

Головне зображення pixabay

Ваш коментар

Схожі пости

Хворих із Чернівецької області можуть госпіталізовувати у медзаклади Тернопільщини

Ірина Небесна

До 500 зразків на добу вже зараз: чи “потягне” лабораторний центр Тернопільщини масове тестування населення на коронавірус?

Чим здивують тернополян 30 наметів на Театральному майдані

Наталка Колтун