Мережа швидкого харчування McDonald’s у Бразилії та автогігант Audi використали свої логотипи, аби наголосити на дотриманні дистанції під час карантину. Відповідні ролики вони розмістили на сторінках компаній у соцмережах.
McDonald’s Brasil розділив відому чи не на весь світ арку літери М навпіл і віддалив їх одна від одної. Таким чином наголошують на важливості дотримання дистанції під час карантину. Про це йдеться у дописі мережі в Інстаграмі.
“Зараз ми трохи віддалені, але разом ми вийдемо з цього всього сильнішими та об’єднаними”, – йдеться в підписі до відео.
Переглянути цей допис в Instagram
Mesmo um pouco mais separados, #tmj. E, juntos, vamos sair dessa mais fortes e unidos.
Аналогічна ситуація із мережею в Бахрейні.
Такий же водночас маркетинговий і соціальносвідомий хід використала компанія Audi: чотири кола відомого логотипа також не торкаються одне до одного.
“Тримайте дистанцію, будьте здорові, підтримуйте одне одного – ми в цьому разом”, – закликають в Audi на своїй фейсбук-сторінці.