27.04.2024
Новини

Якою має бути квартира людини, яка працює віддалено?

Щороку з’являється все більше фахівців, які виконують свої домашні обов’язки з дому. З’явилася можливість зняти квартиру в Тернополі (або будь-якому іншому місті), ідеальну для облаштування домашнього офісу. Яким же має бути простір, щоб можна було успішно поєднувати роботу та домашні обов’язки?

Цікаві рішення для невеликих приміщень

Маючи справу з домашнім офісом, доводиться проявляти фантазію. Якщо місця дуже мало, можна організувати робоче місце так:

  • під сходами (якщо вони є);
  • в затишному куточку спальні;
  • на кухні.

Відмінним рішенням для економії місця є придбання розкладного столу. Після роботи його потрібно просто скласти та прибрати, щоб кімната знову перетворювалася на спальню, хол або вітальню. Це дозволить заощадити простір, якщо з низки причин немає можливості орендувати велику квартиру на кілька кімнат.

Правильна організація простору

При налаштуванні робочого місця потрібно почати з елементів, необхідних для виконання обов’язків. На практиці найчастіше це якісний офісний стіл, зручне крісло та комп’ютер.

Ніхто не може концентруватися протягом восьми годин без перерви. Тому важливо також організувати якісне місце для відпочинку. Для цього можна використовувати невеликий диван, який можна поставити поряд із письмовим столом. Якщо простір обмежений, використовувати такі меблі можна також як спальне місце.

Побутові прилади

Людина, яка працює вдома, зазвичай проводить дуже багато часу за комп’ютером. Тому на приготування їжі часто не залишається часу. Добре, якщо орендована квартира буде облаштована всією необхідною побутовою технікою для кухні: мультиваркою, мікрохвильовою піччю, електричним чайником. Тут має бути все, що дозволить готувати їжу максимально швидко та просто.

Правильно організований домашній офіс – запорука успішної роботи. Тому при оренді житла не варто звертати увагу на перший варіант. Рекомендується вивчити кілька пропозицій на OLX.

Перейти до панелі інструментів