26.04.2024
Місто Новини

Антирекламну петицію у Тернополі підписало на третину більше людей, ніж вимагалося

Петиція щодо зменшення кількості зовнішньої реклами станом на ранок 28 квітня вже набрала 401 підпис зі 300 необхідних. Її зареєстрували 30 березня 2021 року. Оприлюднити відповідь у міській раді повинні не пізніше 9 травня 2021 року.

Автор петиції Іван Федоришин вимагав зменшити кількість зовнішньої реклами в обласному центрі.

“В Тернополі дуже багато зовнішньої реклами порівняно з будь-яким європейським містом. Це зменшує естетичну і туристичну привабливість міста, руйнує його унікальний вигляд, відволікає водіїв під час керування авто, збільшує візуальне навантаження на тернополян.

Щороку туристи з різних міст та країн відвідують наше місто. Однак збільшення реклами на вулицях та узбіччях доріг, порушення підприємцями міста естетичних норм при утриманні рекламних об’єктів в нашому місті призводить до непривабливого зовнішнього вигляду міста, порушує його історичний вид, зменшує його естетичну та туристичну привабливість, несе психологічний дискомфорт жителям та гостям міста, а також часто є причиною отримання травм та ДТП.

Дана петиція запропонована для врегулювання проблеми, пов’язаної із зовнішньою рекламою , яка розміщена у місцях що закривають, спотворюють чи псують архітектуру нашого міста, виходить за
межі нормального естетичного вигляду, перешкоджають безпеці руху та створюють небезпеку для життя та здоров’я людей.

Виступаю із пропозицією до Тернопільської міської ради прийняти рішення, яке врегулює дану ситуацію і, зокрема:

– заборонити розміщення об’єктів зовнішньої реклами таких як щити, що стоять окремо на всій території міста та особливо в центрі міста,

– зменшити кількість біл-бордів, сіті-лайтів, вивісок, вітрин, інформаційних дошок та інших елементів рекламної продукції,

– заборонити роботу аудіо реклами на зупинках громадського транспорту,

– негайно демонтувати незаконну рекламу. Спростити процедуру демонтажа, збільшити кількість інспекторів, виділити ресурси на демонтаж,

– створити “нульову” форматну зону в центрі міста (без реклами)

– повністю заборонити розтяжки над вулицями (троли) як вид реклами. Також заборонити клеїти рекламу на стінах будинків, на вікнах та дверях.

Зменшення кількості зовнішньої реклами призведе до збільшення попиту на неї, тому треба проводити відкриті і прозорі аукціони з продажу дозволів на розташування рекламних засобів. Це призведе до збільшення надходжень до міського бюджету.

Як показує позитивний досвід українських та європейських міст, які обмежили кількість та “яскравість” реклами в центрі це позитивно сприймається як жителями так і гостями міста.

Прийняття такого рішення дозволить упорядкувати розміщення елементів реклами на території міста Тернопіль та відновити його естетичний вигляд, зменшити психологічне навантаження, підкреслити його культурну особливість та уникнути можливих травматичних випадків”, – йдеться у тексті петиції.

 

Перейти до панелі інструментів