На ринок Тернополя зайшла нова обслуговуюча компанія – ТзОВ КК “Будсервіс” із міста Кременчук. Сьогодні відповідні оголошення побачили на дошках оголошення своїх будинків жителі тернопільського мікрорайону “Новий світ”.
В управлінні житлово-комунального господарства сьогодні якраз обирали фірми, які будуть обслуговувати багатоповерхівки. Майже тисячу будинків об’єднували в конкурсні лоти (крім тих, у кого оформлене ОСББ).
Щодо того, які компанії замінить “Будсервіс”, то це будуть ЖЕКИ “Коменерго” та “Мрія”. Послугами “Коменерго” жителі Нового Світу відверто не задоволені. Багаторічні будинки одного з найстаріших мікрорайонів міста перебувають у занедбаному стані. Є проблеми і з каналізацією, і з електропостачанням, і зі станом самих будинків.
У більшості із них тече дах, деякі знаходяться в аварійному стані. Особливий аншлаг відчувається, коли тане сніг – у новосвітських будинках потопи, а ЖЕК не встигає реагувати. Але максимум, що вони можуть зробити – це скинути сніг із дахів вниз та збити бурульки.
Про ЖЕК “Мрія” у соцмережах теж нічого доброго немає. Відгуки отримувачів їх послуг – різко негативні.
Проте ціни за послуги тернопільських ЖЕКів – більш-менш прийнятні.
А от вартість послуг “Будсервісу” відрізняється більш ніж на гривню. На наше запитання, чи готові вони за підвищену суму вирішити усі проблеми старих будинків Центру та Нового світу, у “Будсервісі” відповіли:
“Ми повинні оцінити спочатку стан будинків, а далі вже технічно вибудувати стратегію та розпочати вирішити проблему. Бо, може бути таке, що дах до прикладу в поточний ремонт не буде виконаний, адже треба капітальний ремонт і тоді необхідно, або звертатися до мерії, щоб взяли в список на кап. ремонт,бо це в тариф не входить, або на співфінанс спробувати подаватися, якщо це є у місті”.
Також у компанії стверджують, що можуть надавати послуги за тими ж тарифами, що тернополяни платили і раніше, “але ті тарифи були націлені на підтримку, а інколи і на занепад житлового фонду. Наш підхід в цьому відрізняється.
Ми працюємо у 14 містах України маємо кваліфікаційну власну аварійну службу, клінінг, відділ хауз-менеджерів, які допоможуть з послугами домоуправління, цілодобовий колл-центр та стабільні відносини з монополістами, адже ми не заборговуємо фінансів за електроенергію, чи технічний огляд ліфтів. У нас є системність у звітності перед мешканцями, є напрацьована база підрядників, а також відділ клієнтського сервісу, який оцінює чи задоволені люди якістю наданих послуг”.
Щодо тарифу, то клієнти мають змогу перерозподіляти перелік послуг, крім обов’язкового списку, та таким чином збільшити суму у фонді будинку, які потім підуть на поточні ремонти”.
Вони готові спілкуватися з представниками кожного будинку для вирішення проблемних ситуацій та обговорення майбутніх змін.
З цього випливає, що, можливо, і є сенс платити більше. Проте лише при умові, що послуги дійсно будуть надаватися, що жителям не потрібно буде робити ремонт у під’їзді за власний кошт, замінювати двері, вікна, і ще окремо платити за ЖЕК.
P.S. Колишні управителі відмовляються законним шляхом віддавати документацію будинків, незважаючи на рішення виконавчого комітету. Тому і розклеюють подібні оголошення, доводять, що потрібно писати заяву, щоби залишитися з діючим обслуговуючим товариством.