20.04.2024
Новини

Клієнтам “Приватбанку” списали зайві кошти

Збій у роботі “Приватбанку”, що трапився 26 червня, офіційно підтвердили у пресслужбі вказаної установи. Як наслідок – на рахунках окремих клієнтів некоректно відображається залишок коштів.
Прессекретар “Приватбанку” Олег Серга повідомив, що клієнти зіткнулися з повторним списанням коштів із їхніх карток за операціями, які вони вже здійснювали раніше. У той же час запевнив:
наслідки технічного збою майже ліквідовано.
“Ще раз просимо вибачити нас тих клієнтів “Приватбанку”, яким ми створили такі незручності.
Прошу вибачення у деяких клієнтів нашого банку, які через прикрий збій сьогодні стикнулися з повторним списанням коштів за деякими картками та некоректним відображенням та використанням доступного залишку за карткою. Наші фахівці працюють над вирішенням проблеми. Некоректно списані суми будуть повернені протягом доби. Ще раз приносимо вибачення за надані незручності”, – йдеться у дописі Олега Серги, розміщеному в соцмережі.
Головне фото: apnews.com.ua.
Перейти до панелі інструментів