Як дізнатися, чи є у вагоні кондиціонер та куди телефонувати, якщо виникла проблема, повідомляє пресслужба Укрзалізниці.
При купівлі квитка онлайн у системі booking.uz.gov.ua варто уважно придивитися до обраного вагона: у разі відсутності кондиціонера він матиме відповідну позначку на сторінці вибору місця, поряд із типом вагона.
Якщо пасажир купує квиток у касі — про наявність кондиціонера необхідно запитати у касира.
Діє гаряча лінія Укрзалізниці 0800 503 111.
Детальніше про температурний режим та куди звертатися у разі будь-яких проблем — тут.
![](https://terminovo.te.ua/wp-content/uploads/2021/06/208049388_4412970342070053_7607549986601585407_n.jpg)
Головне фото: poglyad.tv.