29.03.2024
Місто Новини

На Руській пропонують облаштувати екопарковку між деревами та виділити окрему смугу для громадського транспорту

Облаштувати між деревами екопаркування, зробити розмітку для велодоріжки та окрему смугу – для громадського транспорту пропонує архітектор та дизайнер Кирило Чуйко. Вдосконалити він пропонує парну сторону вулиці Руської – по стороні школи-ліцею №6 та корпусу медуніверситету.

Про це Чуйко написав на своїй фейсбук-сторінці.

“Наразі вулиця має по три смуги руху у кожному напрямі. Хоча реально їдуть тільки дві. Це чудово видно на першому фото, де видно стрілку руху, але вся смуга заставлена автомобілями. Хідник досить широкий, там є дерева, затишно для пішохода. Разом з тим площа між деревами не використовується ніяк, до того ж встановлені паркани, а паркани у місті зручності не додають. Я подумав, і знайшов рішення, яке зробить краще всім – пішоходам, автомобілістам, громадському транспорту, і навіть знайдеться місце для велосипедистів.

Ліва смуга резервується для громадського транспорту. Це дає йому перевагу в русі, він не стоїть у заторі разом зі всіма. Автомобілям залишаються повноцінні дві смуги. Цим відрізком ходить 12 автобусних маршрутів і 4 тролейбусних, що вже збільшить пропускну здатність вулиці. Звичайно, критичним місцем може бути лівий поворот, але всі маршрути їдуть або прямо, або направо (на Острозького), а лівий поворот аж біля моста через колію, де поворот на вул.Хмельницького. Також ця смуга може використовуватись для проїзду екстрених служб (поліція, швидка, пожежна, аварійні служби), комунальних служб, таксі. Звичайно, доведеться захищати смугу від наглих автомобілістів як штрафуванням, так і фізично – розділювачами”, – пише архітектор.

На думку Кирила Чуйка, місце між деревами можна спокійно віддати під парковку, бо його й так не використовують. Якщо ж зробити там місця для паркування, то можна виграти додаткове місце для авто, не забираючи простору ні у дороги, ні у пішоходів.

“Парковочні місця можна вимостити решітчатою бруківкою, для кращого водовідведення. Лунки під дерева понизити, зробити закругленими зі сторони вулиці, вкласти пристовбурну решітку. Таким чином стоячі автомобілі створюють своєрідний буфер між проїжджою частиною та хідником. Також можна розглянути варіант з організацією велоруху на хіднику, так як ширина дозволяє. Так як друга сторона вулиці симетрична, велодоріжку можна зробити односторонньою”, – йдетьсяв пропозиції.

Реалізація не передбачає серйозних ремонтних робіт, ту ж бруківку можна повторно використати при потребі. Суцільний win-win, вважає фахівець.

https://www.facebook.com/kchuyko/posts/3265388910255884

Фото: Фейсбук-сторінка Кирила Чуйка

Перейти до панелі інструментів