Всі кому цікаво, той слухав семінар, а кому ні, той ще уклав договори на “допорогові закупівлі”

Всесвітня дорожня асоціація (PIARC) спільно з Міністерством інфраструктури України та Київською міською державною адміністрацією провели Міжнародний семінар із стратегічного планування та оцінки ефективності управління дорожнім сектором.

Семінар було відкрито для всіх представників галузі дорожньої інфраструктури, які зацікавлені в отриманні знань та обміні досвідом з питань стратегічного

планування, управління ефективністю, інноваційних технологій в умовах міста, зимового експлуатаційного утримання, а також передовій практиці управління транспортними адміністраціями.

-Стратегічне планування в дорожньому секторі

-Інструменти управління продуктивністю

-Прозорість та доброчесність у дорожньому секторі

-Порядок та практика утримання доріг в зимовий період.

– Перспективи та проблеми при впровадженні нових транспортних технологій.

Члени Технічних комітетів Всесвітньої дорожньої асоціації (PIARC) та міжнародні експерти, спікери та представники з країн Африки, Азії, Америки, Австралії, Європи і т. д. Міністерства, організації та дорожні агентства країн-сусідів України та інших країн. Спеціалісти, а також студенти українських університетів, представники Міністерства інфраструктури України, Київської міської державної адміністрації, Державного агентства автомобільних доріг та обласних державних адміністрацій.
зацікавлені в управлінні ефективністю та добросовісному державному управлінні, взяли участь у цьому семінарі.

Ключове у вищенаписаному- всі хто був зацікавлений у добросовісному і ефективному управлінні.

Семінар дійсно дуже крутий, дякую Natalie Forsyuk, реально дуже цікаво слухати про:

– Зимове експлуатаційне утримання доріг у м. Відень

– Зимове експлуатаційне утримання доріг міста Копенгаген.

– Рішення для управління міським трафіком Києва.

– Закупівля дорожніх робіт в Австрії. Ставка на якість, а не на ціну.

– Зимове утримання, безпека руху та управління траіком в містах.

– Ефективне управління закупівлями дорожніх робіт.

– Транспортні проекти за підтримки Єврокомісії та ЄІБ.

Так от, всі кому цікаво, той слухав семінар, а кому ні, той ще уклав два договори на допорогові закупівлі… от така ,,печалька‘‘, але і це ми переживемо… тому, що на семінарі були присутні люди, яким дійсно цікаво, куди у Відні дівається сніг, що роблять весною з піском, яким посипають дороги в Копенгагені і які нові технології застосовують.

About the author

trending_flat
Якби міністр інфраструктури прийшов на роботу і виявив, що його кабінет здав в оренду під чебуречну начальник УКБ Тернопільської ОДА (Блог)

Журналісти інтернет-видання "Терміново" опублікували розслідування - "Ставленик нардепа або сімейно-дорожній підряд нового керівника Тернопільського Облавтодору".  В статті йдеться про те, як начальник Заліщицької ДЕД передав 25 одиниць техніки фірмі, в якій його дружина є співвласником, а через деякий час ця фірма брала участь в тедерах на зимове утримання доріг місцевого значення в трьох районах нашої області. Але в мене як завжди з'явилось багато запитань до цієї "схемки": Існує така собі інструкція "Про порядок передачі в оренду майна" ПАТ "ДАК Автомобільні дороги України", в якій чітко вказано, що передавати майно в оренду можуть підприємства Компанії, тобто облавтодори. Наприклад, в Тернопільські області це підприємство правильно називається так - ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ". З цього роблю висновок, що облавтодор має право здавати в оренду майно (крім нерухомого). Якщо подивитись в тендерну документацію, яку подавала […]

trending_flat
Політичні партії в пошуках «патріотично-налаштованих лохів»

Вибори 2019. Політичні партії в пошуках «патріотично- налаштованих лохів» В обов`язки лохів входить: 1). Агітувати за потенційних кандидатів (стару гвардію, яка прохавала солодке депутатське життя, але пройти самостійно сил не вистачає). 2). Вкладати самостійно або шукати спонсорів для виборчої діяльності потенційних кандидатів, бо свої вони не готові вкладати (на те й ти лох). 3). Обіцяти людям та місцевим спонсорам виключно на свої особисті зобов’язання. Чому? (дивись пункт 2) 4). Активно проявити себе в партійні діяльності, щоб стара гвардія могла за тебе вторгувати прохідне місце у списку! 5). Обов’язковим атрибутом є поняття «ми з агітаторами і членами комісій розрахуємось після виборів» тут потрібно віднестися з розумінням і взяти ці зобов’язання під свою особисту відповідальність. 6). Обов`язково потрібно весь період виборів вірити штабу, навіть якщо це схоже на повний маразм!!! У випадку проходження у ВР партійної верхівки повинні подякувати за честь яка […]

trending_flat
Як анулювали американську візу в тернопільському паспортному столі

Ця розповідь для того, щоб ніхто не потрапив в таку ж ситуацію, ну і може хтось щось порадить. Дякуючи творцю, є в мене рідна сестра, живе вона зі своєю родиною в США. Живе там давно років з 15. Також є ще в мене мама, мама ще зовсім молода 1942 року народження. Враховуючи економічну ситуацію в Україні, а зокрема ціну на газ від нашого уряду, вирішили ми, що нам дешевше відправити маму на цілу зиму в гості до сестри, чим платити за газ путіну і газпрому, в якого наша держава давно вже його не купує. Жартую звичайно, але доля правди в цьому жарті є. Благо, віза в неї була, ще з 2014 року. Купили ми квиток за 22 тис. грн. в обидві сторони. Тут ще працівник компаніі нам повідомив, що в паспорта закінчується термін діі і треба виробити новий. Так як […]

trending_flat
Міністр некомпетентний, заступник міністра не фахівець, активісти не догма, один Вітя Бендер – Д’артаньян

З дитинства не люблю "мутнорилих" людей, а "хитрожопих" ще більше. А особливо тих, які думають що хитріші за Одеського равина. А тепер про все по порядку. Є такий чиновник в тернопільській області Віктор Кузяк. Очолює він управління капітального будівництва в ОДА. Раніше Віктор прцював директором підприємства "ТЕР-БАУ-ГІПС", І на цій посаді, в листопаді 2013 року, Кузяк став щасливим власником кримінальної справи. З кримінальною справою можна ознайомитись за посиланням Склад корупційного правопорушення Зловживання повноваженнями службовою особою юридичної особи приватного права, тобто умисне, з метою одержання неправомірної вигоди для себе всупереч інтересам юридичної особи приватного права, що спричинило тяжкі наслідки охоронюваним законом державним інтересам; службове підроблення, тобто внесення службовою особою до офіційних документів завідомо неправдивих відомостей, складання і видача завідомо неправдивих документі. Вид покарання (стягнення) На підставі ст.75 КК України звільнити засудженого Кузяк Віктора Степановича від відбування покарання у виді позбавлення волі […]

trending_flat
Найкраща транспортна модель. Лайфхак.

Найкраща транспортна модель. Лайфхак як підняти ціну на проїзд до рекордної по Україні . 1. Обовязково потрібно щоб про це ,,заговорили‘‘ маршрутчики. Якщо в чиновників міськради 60% маршруток перебувають у власності чи підконтрольні, то це не проблема. 👉 https://tv4.te.ua/pro-podorozhchannya-projizdu-u-ternopoli…/ 2. Управління транспорту ініціює громадські слухання 👉https://terminovo.te.ua/news/6284/, тут кілька підпунктів: а) оголошення про ці слухання повинні вийти напередодні ввечері на якомусь невідомому ресурсі, а краще написані на стіні міського туалету. б) слухання повинні проводитись в робочий день, краще об 11-00. в) ОБОВЯЗКОВО має звучати фраза, типу:,,зубожіння‘‘, ,,геноцид‘‘, ,,.. ми всі помремо..‘‘ а краще: ,, Є всі підстави змінювати тариф. Якщо ми це зробимо якнайшвидше, то отримаємо шанс зберегти те, що маємо і змінювати його. Якщо ми цього не зробимо, то відтік водіїв триватиме, а ми отримаємо транспорт, яким керувати буде нікому. Тому ці громадські слухання – заклик до громади: нам це потрібно […]

trending_flat
Така структура як ДП,, Тернопільський облавтодор‘‘- померла, точніше- ЇЇ ВМЕРЛИ

Вчора працівники тернопільського облавтодору перекривали державну дорогу GO Highway Гданськ-Одеса. Люди вимагали виплати заробітньої платні, яку заборгували їм за чотири місяці.  Наскільки я зрозумів, то влада до них не вийшла,  а чому? Не їх проблема? Чи зараз вони придумали, що Облавтодор це державне підприємство з безпосереднім керівництвом в Укравтодорі, то хай і відповідає київське начальство? Хочеться пригадати теперішній владі, що Степан Барна  не соромиться  зайвий раз пропіаритись на будівнитстві доріг і подякувати уряду Гройсмана за виділені кошти, зовсім забувши  висловити вдячність платникам податків і водіям за сплачені ними кошти, з яких саме і формується дорожній фонд. Так виглядає, що для того, щоб фотографуватися, то це їхня сфера і заслуга. А для того, щоб вирішувати людські проблеми дорожників, то  це не їх структура. Чудово, ще  можу пригадати  як голова ОДА умудрився не ,,своїй’‘ структурі догану дати. А може  влада допомогла б людям? Та тут піару […]

Контакти редакції: terminovo.te@gmail.com
м. Тернопіль, Кульчицької 2А

ПАРТНЕРИ

Новини Тернополя та Тернопільської області

Copyright 2025