19.04.2024
Новини

Розбитий сервіз та проблеми з “Укрпоштою” – подарунок на день народження (фото)

Ще в липні минулого року тернополянка замовила собі подарунок на день народження. Передавали посилку Укрпоштою.

От тільки дорогий глиняний сервіз ручної роботи до щасливої іменинниці доїхав розбитим.

Працівники тернопільського відділення зв’язку на місці провели огляд і склали акт, підтвердивши, що посилку доставили із порушенням. А саме – неправильним упакуванням. Все б нічого, от тільки саму процедуру упакування робив працівник тієї ж Укрпошти. В цивілізованих країнах компанія повністю несе відповідальність за дії своїх працівників. У даному випадку – Укрпошта мала би відшкодувати тернополянці 500 гривень. Саме у таку суму оцінили товар при відправленні.

“Акт вони склали на місці, свою провину визнали й погодилися вернути кошти. От тільки пройшло вже майже повних вісім місяців, а результату – нуль. Мене скоординували з якоюсь Ольгою, яка ніби-то мала би вирішити проблему. Спочатку вона вимагала чек та квитанцію про оплату відправлення (при тому, що я – одержувач!). Отримавши копії, жінка попросила фото упаковки. Не проблема – відправила в усій красі, особливо, де видно надпис «Обережно, скло!». Опісля працівник пошти вже хотіла фото самого розбитого сервізу. Після того – тотальне ігнорування. Обіцяли самі повідомити про хоч якісь результати, але досі – нічого”, – розповідає Олена.

На зв’язок із журналістами Ольга так і не вийшла. Вдалося поспілкуватися із керівником відділення, куди, власне, прийшла посилка, – Світланою Гудимою.

Визнавати вину Укрпошти жінка відмовилася й запевнила, що ситуацію обов’язково розглянуть та приймуть «оптимальне» рішення.

За сприяння журналістів Олена таки написала заяву-звернення на відшкодування коштів. Проте, навіть за наявності всіх доказів її правоти, керівництво установи відшкодовувати завдані збитки відмовилося. Відповідь вже звична: «Усю відповідальність несе відправник». А от те, що Олена – лише одержувач, їх не хвилює.

Перейти до панелі інструментів