
“Мені байдуже, який це буде готель, мені головне – ціна”, “Я не буду сидіти в готелі, мені не потрібен all incluzive”, “У мене є власне страхування, відмініть те, що в пакеті”, “Мені затримали рейс і вкрали день! Зробіть щось”. Це найпопулярніші фрази тернопільських туристів, які бажають відпочити закордоном. Про скарги наших туристів розповіла власниця туристичного агентства Anex Tour в Тернополі.
4 скарги туристів, від яких у туроператора починає “сіпатися око”, розповідає Ірина Костецька.
“Мені байдуже, який це буде готель, мені головне – ціна”
Туристи часто не розуміють, чому турагент не хоче продавати дуже дешеві путівки. Все тому, що дешевий готель – це поганий сервіс, страшні номери і проблемне харчування.
” Бо я цей жах бачила. І я знаю, що вам воно не сподобається”, – каже Ірина.
Тому краще докласти декілька тисяч і вибрати нормальний готель.
“Я не буду сидіти в готелі, мені не потрібен all incluzive”
Якщо ви вибираєте країну, де все включено, а також є фанатом лінивого пляжного відпочинку, то точно будете сидіти в готелі. Звісно, будете виходити на прогулянку.
А туристам, які люблять знайомитись з обраною країною, гуляти, вивчати, потрібно вибирати дворазове харчування. Тому турагенту під час покупки туру це треба розповідати.
“У мене є власне страхування, відмініть те, що в пакеті”
Якщо у людини є страхування і воно покриває всі потреби, то можна при бронюванні обрати найдешевший варіант, але повністю його відмінити не можна.
“Мені затримали рейс і вкрали день! Зробіть щось”
Чомусь вважається, що якщо затримали рейс, то хтось значно збагатився на туристах. Проте затримка рейсу буває через погоду чи технічні причини, і від цього ніхто не “нагріє руки”. Проте іноді краще зачекати, але вилетіти в безпечних умовах.
А що вас дратує при бронюванні відпочинку?