29.03.2024
Місто Новини Скандал

Дорога розбрату у Кременці посварила сусідів: що кажуть у міській раді

(Закінчення. Початок тут)

Офіційне роз’яснення скандальної ситуації, що склалася у новому кварталі Кременця, дає начальник управління архітектури, житлово-комунального господарства та земельних відносин Кременецької міської ради Павло Римар.

  • Вулиця Степана Бандери передбачена кварталом забудови, який розроблявся ще у 2010 році. Цей документ затверджений Тернопільською ОДА як виконавчим органом центральної влади, який регулює державну політику у сфері містобудування, – каже Павло Римар. – Згадана вулиця є суміжною до автошляху державного значення М-19. Здійснюючи певні роботи на території міста, САД мала б розробити схему організації дорожнього руху і погодити у патрульній службі та взяти до уваги квартал забудови. Останнього не зробили.

Говорить головний архітектор й про те, що мешканці Степана Бандери не зацікавлені у наявності проїзду на своїй вулиці. Поряд з цим наголошує, що дорога там перш за все для спецтранспорту, наприклад для пожежної.

Вулиця Степана Бандери мала бути шириною 12 м, є 6 м

  • Ця вулиця разом з тротуаром мала бути шириною 12 м, по факту ж є близько 6-ти. Аби з’ясувати, хто саме допустив порушення – забудовник чи мешканці, необхідно робити збірний кадастровий план.

Рішення САД про ліквідацію з’їзду із вул. Степана Бандери на М-19 Павло Римар називає незаконним. У зверненні, яке Кременецька міська рада скерувала в управління патрульної поліції Тернопільської області та САД Тернопільської області, зазначають:

“Статтею 5 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» визначено, що програми розвитку регіонів та населених пунктів, програми господарського, соціального та культурного розвитку повинні узгоджуватися з містобудівною документацією відповідного рівня. Вимоги містобудівної документації є обов’язковими для виконання всіма суб’єктами містобудування.

Так, згідно ст. 4 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» суб’єктами містобудування є органи виконавчої влади, Верховна Рада Автономної Республіки Крим, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи.

Таким чином, враховуючи вищезазначене, у відповідності до припису ВБДР УПП в Тернопільській області № 74 від 22.10.2021 року Служба автомобільних доріг у Тернопільській області повинна була взяти до уваги розроблений та погоджений квартал забудови, яким було передбачено вулицю Степана Бандери в м. Кременець, та внести зміни до схеми організації дорожнього руху”.

Також керівник управління зазначає, що дорога на вулиці Степана Бандери найімовірніше буде.

У міській раді запевняють, що доведуть дорогу до ладу

  • Я розумію й одних, й інших людей, які живуть на цих сусідніх вулицях. Хоча, як стверджує забудовник, він попереджав майбутніх мешканців Степана Бандери, коли вони купували квартири, що там повинна бути дорога. У проекті вона точно була. А щодо трансформаторної підстанції КТПП-27, то РЕМ не надав жодних дозвільних документів на розміщення підстанції на землях комунальної власності. Швидше всього, цих документів і немає, – припускає головний архітектор.

У міській раді переконують, що скандальну дорогу доведуть до ладу: встановлять необхідні знаки, що заборонятимуть рух вантажного транспорту, проведуть благоустрій та з часом зроблять асфальтоване покриття. Чи не найбільша проблема, яка зараз існує – це непорозуміння та небажання дійти згоди між сусідами, – переконаний Павло Римар.

  • Наразі маємо виходити з того, що є. Дорога на вулиці Степана Бандери повинна бути. Котеджів заради неї зносити ніхто не буде, тож маємо зробити все для того, аби дійти спільного рішення, яке більш-менш влаштує усіх.
Перейти до панелі інструментів