25.04.2024
Аналітика Новини

Квартири, велосипеди та роботу: що українці найчастіше шукали на сервісах оголошень у 2019 році

У 2019 році українці найчастіше шукали квартири – понад 8,1 млн запитів. 4 з 5 запитів користувачів iOS – це техніка Apple, в той час як прихильники Android більше ніж 3,5 млн разів шукали велосипед, і понад 3,26 млн разів цікавились кросівками. Про це йдеться в аналітиці OLX за 2019 рік.

Найбільша кількість пошукових запитів за 2019 рік припала на такі позиції, як: квартира – понад 8,1 млн запитів, велосипед – більше ніж 5,8 млн, диван – 4,88 млн, кросівки – понад 4,84 млн запитів і робота – більше ніж 4,2 млн запитів. Окрім квартир, люди також шукали будинки – 3,3 млн запитів. Серед спортивних брендів лідирують Adidas та Nike, з невеликим відривом на користь першого. Найпопулярнішим девайсом для українців у 2019 році став iPhone 7, загалом техніку Apple шукали 17,8 млн разів.

Популярні пошукові запити користувачів Android збігаються із загальним рейтингом – квартира, велосипед, кросівки, адже більшість запитів на платформі надходили з гаджетів з цієї операційної системи. Однак на 6-му місці в пошуку Androidців була робота – понад 2,5 млн запитів, а от до топ-50 запитів системи iOS робота не увійшла.

4 з 5 найпопулярніших запитів користувачів iOS – це техніка Apple. До топ-50 запитів входили здебільшого бренди одягу та аксесуарів, такі як: Nike, Zara, Crocs, Stone Island, Michael Kors, Guess, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, New Balance, Gucci.

Головне зображення pixabay

Перейти до панелі інструментів