
Бізнес-леді з різних міст України з’їдуться до нашого міста на жіночий бізнес-форум LadyFest Ternopil. Це один з найбільших проектів, які відбуваються Україні, спрямований на розвиток жіночого підприємництва. Захід відбудеться в Тернополі 2-3 жовтня у готелі “Авалон”. Сюди запрошують усіх охочих жінок, які прагнуть розвиватися у сфері підприємництва.
10 вересня проект представила у Тернополі засновниця української платформи “Жінки в бізнесі”, керівниця “Центру інформаційної підтримки бізнесу”, організаторка бізнес-форуму Надія Лисецька разом з партнерками цієї події.
– Це ініціатива, яка спрямована на розвиток малого і середнього бізнесу, – каже Надія Лисецька. – Два дні контенту з крутими спікерами, з бізнес-леді з Києва, Одеси, Львова, які будуть розповідати свої історії успіху, свої досягнення і шлях до вершини, на якій сьогодні перебувають, ділитися практичними інструментами розвитку бізнесу, секретами балансу особистого життя та успіху в бізнесі. Тому що для нас це насправді важливо. І головне – це буде майданчик для обміну досвідом, де жінки зможуть відчути плече та підтримку одна одної, тому що жіноча енергетика, тим паче жіноча бізнесова енергетика дуже потужна.
Величезним ресурсом LadyFest Ternopil є знайомства з новими людьми, обмін контактами, досвідом і народження нових якісних проектів, кажуть організатори події.
– Цей захід ми вирішили проводити саме в Тернополі, тому що маємо дуже гарних партнерок – це бізнес-леді знані у вашому місті, – каже пані Лисецька. – Зокрема, це Ольга Навроцька – керівниця регіональної платформи “Жінки в бізнесі”, Ольга Шахін – радниця міського голови Тернополя, голова Тернопільського осередку “Асоціація жінок України “Дія”, Тетяна Фарина – віце-президентка ГО “Ділові українські жінки” в Тернопільській області. Нашa VIP-спікерка – знана в Україні психологиня, терапевт-сексолог Наталя Ішкова. Вона дасть практичні поради, які стосуються безпосередньо примирення чуттєвості та бізнесу, як жінці залишатися жінкою, але при цьому бути сильною бізнес-леді.
Коментарі партнерок LadyFest Ternopil
Ольга Навроцька:
– Я намагаюся власним прикладом показати, що жінка і бізнес – це поняття сумісні і все може вдатися. Жінка не повинна лише зациклюватися на домашніх справах, але і повністю залишати їх теж не треба. У жінці все має бути гармонійно. Сімейний бізнес дає можливість зміцнити нашу державу. І можливо, тоді жінці не потрібно буде виїжджати за кордон, адже вона генофонд нації. Виїжджає жінка – виїжджають наші майбутні покоління. Тому я за те, щоб жінки не виїжджали, а могли започаткувати власну справу, для цього в Україні є всі передумови. Добре, що у нас проводять такі бізнес-форуми, які надихнуть жінок розвивати власну справу.
Тетяна Фарина:
– Коли жінка в бізнесі, в роботі, в родині – це 50% успіху. Нам дуже приємно, що наша команда осередку “Ділові українські жінки” долучилися до такого заходу і є партнерами, тому що для нас дуже важливо відкрити жіночу особистість. Для нас основне в Тернополі підняти ту жінку, яка не має можливості і натхнення окрилити себе успіхом. Дуже багато жінок розповідають свою історію успіху, пишуть свої історії і якщо хоч одній жінці в залі припаде до душі історія спікера, значить наш жіночий форум недарма проходив у Тернополі.
Ольга Шахін:
– На форумі жінки зможуть послухати відомих спікерів, надихнутися, хтось може започаткує бізнес, хтось зміниться або зробиться сильнішою. Я радію, що ми маємо змогу зустрітися з жінками-лідерками. Прошу жінок зареєструватися на цей форум, бо така нагода рідко буває.
Довідка
Детальна програма бізнес-форуму на сайті http://ladyfest-ternopil.tilda.ws
Обов’язкова реєстрація до 25 вересня 2019 р. за посиланням –
https://form.jotformeu.com/92273094209357
Участь у заході безкоштовна. Витрати на проведення бізнес форуму фінансуються у рамках ініціативи ЄС #EU4Business. Реєстраційний збір у розмірі 200 грн, стягується за розгляд реєстраційної заявки.
Оплата на розрахунковий рахунок Клубу або на картку Приват Банку 5168 7422 3446 0982, Косенко Т.А. Чек про оплату надіслати на номер +38 097 505 8050 (viber, telegram). В призначенні платежу обов’язково вказати прізвище та ім’я учасника заходу. Учасники забезпечуються роздатковими матеріалами, чаєм, кавою та харчуванням.