Ринок швидко росте і розвивається, постійно з’являються нові конкуренти. Щоб залишатись «на коні», потрібно постійно вдосконалюватись. Що є показником успішності бізнесу? Звісно, продажі. Експерти проєкту Школа бізнесу Нова пошта пропонують 5 дієвих способів, які допоможуть збільшити цей показник.
Спосіб 1 — правильна реклама
За допомогою реклами клієнт дізнається про ваш бізнес. Тому важливо зробити її якісною та привабливою. Що робить рекламу ефективною:
- креатив та створення хайпу навколо продукту;
- використання фішок та інфоприводів, що будуть зрозумілими для вашої аудиторії;
- оголошення повинно відображати максимум вигод для клієнта;
- правильно підібраний канал комунікації з ЦА, наприклад, соцмережі.
Важливий аспект — це тестування реклами. Цим займаються спеціальні аналітики.
Зараз найбільш ефективною вважається таргетована реклама. Її особливість полягає в тому, що вона спрямована на конкретний прошарок людей, що з більшою ймовірністю будуть зацікавлені вашою пропозицією і придбають товар, що рекламується.
Спосіб 2 — підвищити рівень обслуговування
Навіть, якщо ваш бізнес повністю в онлайні, потрібно працювати над покращенням обслуговування. Гарна ідея підіслати «таємного покупця», щоб він допоміг виявити проблеми. Після чого потрібно провести навчання для працівників.
Не варто гарячкувати та звільняти свої кадри. Пам’ятайте, що навіть найсумліннішому працівникові потрібне навчання для підвищення його кваліфікації.
Висока якість товару (послуги) + гарне та оперативне обслуговування = підвищення продажу.
Спосіб 3 — введення програми лояльності
Залучення нових клієнтів — це безумовно важливо, однак не слід забувати про наявних. Побудувати довгострокові та продуктивні відносини з покупцем допоможе програма лояльності. Вони бувають кількох типів:
- власні — нарахування бонусів за купівлю товарів чи користування послугами у вашому закладі (мережі закладів);
- партнерські — бонуси за купівлю продукції компаній-партнерів;
- дисконтні — постійні фіксовані знижки чи нарахування бонусів на особистий рахунок клієнта;
- короткострокові — накопичення бонусів протягом певного проміжку часу для їхнього подальшого обміну на призи.
Програма лояльності — це довгострокова інвестиція в планомірний розвиток вашого бізнесу та збільшення обсягів продажу.
Спосіб 4 — всі люблять знижки
Знижки, акції, розпродажі — все це чудові способи позбутись товару, що повільно продається чи просто збільшити обсяги продажів. Є 6 основних різновидів знижок, що стимулюють покупців:
- акції до певних свят;
- спеціальні пропозиції для окремих категорій покупців (наприклад, пенсіонерів чи студентів);
- знижка на 3-й товар в чеку;
- акції з обмеженим терміном дії;
- спеціальна ціна на товар «до пари»;
- знижка за певну суму покупки.
Звичайно, з такими пропозиціями потрібно бути обережними, щоб не спровокувати демпінг цін чи зниження маржинальності.
Спосіб 5 — максимальна зручність
Трохи раніше ми казали про якість обслуговування. Цей аспект стосувався саме роботи персоналу для забезпечення комфорту клієнта. Одна не менш важлива технічна складова, зокрема:
- різні способи оплати;
- багато каналів зв’язку;
- оперативна система сповіщень;
- проста процедура повернення товару;
- наявність особистого кабінету клієнта на сайті чи повноцінного додатка.
Що швидше та простіше клієнт зміг задовольнити свою потребу, то з більшою ймовірністю він повернеться до вас вдруге.