Управління капітального будівництва (УКБ) Тернопільської ОДА повторило дії кількамісячної давнини, поділивши замовлення ремонту доріг в обхід тендерних закупівель. Протягом 4-10 жовтня начальник УКБ Віктор Кузяк підписав 30 договорів на ремонт ділянок доріг Вербівці –Ласківці по 40 метрів з фірмою, яка спільно з УКБ фігурує в кримінальній справі.
Кожен договір підписаний на суму 124 900 гривень, що дало змогу уникнути процедури відкритих торгів. «Переможцем» домовленостей є компанія ТОВ «Глобал Білд Інжиніринг».
Така інформація розміщена на сайті «Прозоро».
Для довідки. Допорогові закупівлі відбуваються за умови, якщо сума закупівель складає менше 200 тисяч гривень для робіт по ремонту доріг.
Ремонт дороги С 201404 Вербівці –Ласківці Теребовлянського району передбачений по 30 договорах на ділянці 1,2 км. Загальна сума 30 договорів складає 3 млн. 747 тис. грн. Таким чином, УКБ могло би виставити на торги одним лотом замовлення, чим би вдалось зекономити кошти платників податків.
Радник міністра МВС Михайло Апостол виклав фотографії якості ремонту, які зараз проводять на дорозі Вербівці-Ласківці. До своїх світлин він зазначив:
«Можливо б я і не звернув уваги на цей бардак, адже нічого дивного,якби це не моє село на Тернопільщині, де проживає моя сім’я. Першу дорогу ми зробили за свої кошти, за кошти людей,які проживають на цій вулиці і моїх ,в тому числі,оскільки, разом з тим, що по дорозі неможливо було проїхати, то через постійний стовп пилюки, зумовлений інтенсивним рухом великовантажної техніки на господарський двір сг підприємства, ще й неможливо було і дихати .
Дорога витримала весну,літо, осінні місяці без жодного дефекту.
Інше фото – це дорога, яка в даний час «ремонтується» за кошти платників податків,розпорядником яких є державна адміністрація і дорожча у декілька разів: вартість такого ремонту ділянки 40 метрів коштує 125 тисяч гривень.
А таких ділянок чомусь є 30. (Найновітніша афера вкрасти кошти і не проводити тендеру).»
У 30 договорах між УКБ та фірмою-переможцем відсутня проектно-кошторисна документація. На сайт «Прозоро» УКБ подало лише підписані договора з компанією.
На фейсбук-сторінці Тернопільський осередок ВО «Автомайдан» повідомили, що, крім власне самого ремонту, у договорі передбачено виділення 3000 грн. на утримання служби замовника.
«Цікаво, що договори підписані в період з 4 по 10 жовтня 2018 року, а от роботи планується розпочати у вересні 2018 року. Яким чином замовник запланував розпочати раніше від підписання договору відомо напевно лише самому Кузяку. Більше того, до 10 жовтня згідно календарного плану підрядник мав би виконати 63% усіх видів робіт, що передбачаються згідно Договору.
Не забув Кузяк і про себе, адже у кожен договір закладено більше 3000 гривень на утримання служби замовника, а це майже 100000 гривень».
Очевидна домовленість між керівництвом УКБ та ТОВ «Глобал Білд Інжиніринг» між іншого фіксується кримінальною справою.
Як випливає з матеріалів двох судових ухвал Тернопільського міськрайонного суду, слідчим управлінням ГУ НПУ в Тернопільській області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні за № 12018210010000100, за фактом розтрати з сторони посадових осіб Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації та посадових осіб ТзОВ «Глобал Білд Інжиніринг» бюджетних коштів, виділених на проведення робіт з реконструкції з добудовою Козівської дитячо-юнацької спортивної школи в смт. Козова Тернопільської області.
Судові ухвали Справа №607/9364/18 від 04.06.2018 і Справа №607/10785/18 від 26.06.2018 розміщені на сайті «Єдиний реєстр судових рішень».
Разом з тим, нещодавно Тернопільська ОДА за підписом в. о. голови ТОДА Ігоря Вонса повідомила Тернопільську обласну раду, що не вбачає в діях начальника УКБ Віктора Кузяка достатніх підстав для звільнення.
Нагадаємо, Міністерство інфраструктури України підсумувало використання грошей Дорожнього фонду на місцеві дороги, станом на 30.09.2018. Згідно інфографіки міністерства, Тернопільщина на передостанньому місці за використанням державної субвенції, спрямованої на ремонт доріг місцевого значення. За підсумками третього кварталу 2018-го року в Тернопільській області використано 33%. Менше лише в Луганській – 32%.
Крім того, наприкінці червня в Україні прогримів скандал, пов’язаний зі Службою автомобільних доріг в Тернопільській області. САД спільно з УКБ розділили ділянки доріг по 40 метрів, завдяки чому САД під керівництвом Богдана Юлика зуміла провести допорогові закупівлі, оминувши конкурсні торги.
Читайте також по темі:
«Хто винен – невістка. Або як звітували про мільярд на дороги в Тернопільській ОДА»
«Слідами великого комбінатора або ремонт доріг по-тернопільськи»
«Слідами великого комбінатора по тернопільських дорогах. Степан Барна підписав нове розпорядження»