13 липня Терміново публікувало інформацію про те, що двоє жителів області, які очікували на оплату за проданий товар, стали жертвами шахраїв. Потерпілих обманула невідома, яка представилася фахівцем поштового відділення. “Нова пошта” оперативно відреагувала і оприлюднила поради, як не стати жертвами зловмисників.
“Нам прикро, що клієнти компанії стали жертвами шахраїв. На жаль, шахраї постійно вдосконалюють старі схеми та вигадують нові. Так, вони можуть мати доступ до пошти клієнта і, авторизуючись через пошту, самовільно змінювати паролі до бізнес-кабінету або особистого кабінету. Тому при будь-яких підозрах ми радимо нашим клієнтам оперативно змінювати паролі на пошту, а також у мобільному додатку та особистому кабінеті. Також радимо у бізнес-кабінеті перевіряти регулярно перелік довірених пристроїв та залишати лише необхідні, а інші видаляти”, – радять у компанії.
Крім того, наголошують на тому, що в жодному разі не можна повідомляти коди доступу до свого акаунту третім особам. Зокрема, й тим, хто представляється співробітником Нової пошти – наші співробітники ніколи не запитують коди доступу до кабінету.