22.10.2024
Новини Промо

Класичні зимові шини – все, що потрібно про них знати

Вибір автомобільних шин не настільки простий, як здається зі сторони. Є безліч нюансів, які потрібно уважно прорахувати, щоб купити резину, яка найкращим чином підійде під певні умови експлуатації. Особливо, якщо це стосується їзди взимку.

В Україні зимові автошини придбати можна під будь-який автотранспорт двох видів – з шипами і класичну (фрикційну). Перші не користуються великим попитом, оскільки їздити комфортно на них можна лише коли під колесами є сніг або зледенілі покриття. Враховуючи помірний зимовий клімат на більшій частині нашої країни, такі умови є не завжди. Та й дорожні служби переважно вчасно справляються з очищенням покриттів від снігу та ожеледиці.

Більшість українських водіїв вирішують класичні зимові шини купити, які краще пристосовані до наших умов експлуатації. У них є багато переваг, якщо порівнювати з шипованими моделями, хоч і без недоліків також не обходиться. Найширшим асортиментом представлена фрикційна зимова гума на goroshina.ua, де вона продається по найнижчих цінах на вітчизняному ринку.

Якими бувають класичні зимові шини

Нешиповану зимову резину купити можна двох типів:

  1. Європейська – більш жорсткіший протектор з поглибленими канавками, через які за межі контактної площі виводять бруд, волога та снігова каша. Євро-шини відмінні їздові якості показують на легко засніжених, сухих і навіть мокрих дорогах.
  2. Скандинавська. Гума набагато м‘якша, на поверхні розташовано безліч блоків різних габаритів. Скандинавські шини дуже якісно долають дороги з великою кількістю снігу, і залишаються еластичними навіть на морозі -25 градусів.

Особливості класичних шин для зими

Такий вид зимової гуми часто називають «липучками». Все тому, що покришки під час руху немов приклеюються до дороги, забезпечуючи надійний контакт. Добитись цього вдається завдяки спеціальним компонентам і технологіям, які застосовуються при виготовленні резинової суміші.

Фрикційні зимові шини-липучки також можна назвати «універсалами». Водіям не потрібно очікувати першого снігу чи заморозків – така гума встановлюється, коли середньодобова температура не перевищує +70C. Починати їздити на класичних зимових скатах можна вже в другій половині осені, і міняти на літні варіанти орієнтовно в березні-квітні.

Плюси і мінуси

Розпочнемо з позитивних моментів:

  1. Краща стійкість та стабільність на дорозі. «Липучки» здатні гребти навіть сніжну кашу, тоді як у резини на шипах з цим будуть проблеми.
  2. Витривалість. За рахунок відсутності металевих штифтів передається на протектор менше навантаження. Завдяки цьому він стійкіший до зносу, що дозволяє на класичних шинах їздити набагато довше, ніж на «шипах».
  3. Зменшена вага. І тут варто відзначити відсутність штифтів, які суттєво додають маси покришкам. Машиною набагато простіше керувати, колеса краще виконують всі рухи керма.
  4. Підвищений комфорт. Класичні «липучки» видають значно менше шуму під час їзди, що не відволікає водія і пасажирів.
  5. Класична резина набагато дешевша і асортимент ширший. Виготовляють її практично всі шинні бренди, що дає змогу водіям вибирати скати по типу, розмірах, а також, по цінових сегментах.

Недоліків менше, проте їх обов‘язково потрібно враховувати:

  1. На слизькій дорозі ефективність «липучок» буде мінімальною. У цьому аспекті конкурувати з «шипами» вони не можуть.
  2. Якщо під час руху падає свіжий сніг, ефект прилипання не спрацьовує. Гострі ламелі не мають у що «вгризатися».
  3. Часті випадки пробуксовок – особливо, при старті з місця. Гальмівний шлях більший, це потрібно обов‘язково враховувати на дорозі.

Які диски краще підходять до класичної гуми

Під фрикційні шини диски підійдуть будь-якого типу – литі або стальні. Хоч перші і вважаються більш естетичними та респектабельними, однак вони не настільки міцні, як металеві аналоги. На сильному морозі литі ковпаки можуть тріснути, ремонту такі дефекти не підлягають.

На зиму краще купити диски з надійної сталі. Вони і по ціні набагато дешевші, і витримують найбільші навантаження і найсильніші удари.

Перейти до панелі інструментів