Щиро, креативно і позитивно: історія успіху “Їжі Файного міста”. Ексклюзив
Проєкту "Їжа Файного міста" - два роки. Як жартують натхненники цього задуму, створили його на початку карантину від нудьги. За цей час зняли уже понад 200 програм. Деякі з них переглянули майже 700 тис користувачів. А сторінка у Фейсбуці зібрала 36 тис постійних шанувальників. Як обирають заклади для зйомок, чому багато уваги приділяють невеликим містам, скільки їдять і чи насправді п'ють алкоголь під час створення сюжетів? Про усе це довідалося "Терміново", провівши один знімальний день з "Їжею" у Кременці. Один з секретів успіху - участь знаменитостей в проєкті "Ми усі "весільники", - каже режисер-продюсер проєкту Юрій Кулик. - Хтось у минулому, хтось робить день молодять кращим та веселішим і до нині. Через цю сферу і перезнайомилися. Звідти ж й друзі з КВН, які зараз відомі та впізнавані. Їхня участь у зйомках - це ще один із секретів успіху "Їжі Файного […]