Можна з упевненістю сказати, що ті, хто використовує пошукову систему Гугл, бачив контекстну рекламу хоча б один раз. Такі текстові або графічні оголошення показуються відвідувачам сервісу за заданими в акаунті рекламодавця ключовими словами. Цей ефективний інструмент налаштовується на платформі Google Ads і дає змогу демонструвати потенційному клієнту те, що йому цікаво. Саме тому користувачами такий формат реклами сприймається досить нейтрально. Це не дратівливий фактор, не "білий шум", на який просто не звертають уваги, а щось корисне, що дає змогу оперативно відшукати рішення для нагальної проблеми. Замовити контекстну рекламу можна, наприклад, ось тут. Проте багатьох цікавить в яку суму приблизно обійдеться така маркетингова кампанія? Розкажемо про це далі. Чому так важливе правильне налаштування рекламної кампанії? Ефективна віддача від вкладень у кампанію з'явиться, тільки якщо налаштування Google Ads виконано грамотно. В іншому разі потенційна аудиторія може побачити оголошення, що не відповідає змісту посадкової […]