29.03.2024
Новини

Під Верховною Радою зібралися євробляхери

Доступного розмитнення і продовження пільг вимагають з самого ранку представники “Авто Євро Сила”.

У центрі Києва очікуються затори. “Євробляхери” зібралися під Верховною Радою, там кілька тисяч машин.

Ще після того, як восени 2018-го Верховна Рада України проголосувала за розроблені Комітетом з питань податкової та митної політики спільно з активістами “Авто Євро Сили” закони щодо доступного розмитнення авто, скасувавши обмеження Євро-5 та ввівши в дію 50% скидку в пільговий період, лідер євробляхерів Олег Ярошевич анонсував продовження протистояння, пише Depo.ua

Тоді бляхери все одно вважали умови драконівськими. По-перше, їх не влаштовувало, що “бляхи”, які раніше могли заїхати на територію України в режимі “транзиту” чи “тимчасового ввезення” допускалися митниками лише після того, як водій залишав на кордоні фінансову гарантію в оціночній вартості подальшого розмитнення авто. Це було, як правило, кілька тисяч доларів, які в подальшому входили в процедуру розмитнення.

По-друге, євробляхерам не подобалися штрафи, які мають вступити в силу вже наприкінці травня (24 числа). І суми там справді відчутні. Якщо водій “євробляхи” не встиг розмитнити машину, поліція зупинятиме його і складатиме адмінматеріали за керування незареєстрованим ТЗ. Якщо він катається в режимі транзит до 1 дня – штраф від 0 до 170 грн. Якщо від 2 до 10 днів – 3 400 грн. Якщо ж, наприклад, від 21 до 30 – вже 85 000. А більше 30 днів – 170 000 грн. У той же час, якщо порушення відбувається в режимі “тимчасового ввезення”, то до 3 днів порушення коштуватиме від 0 до 850 грн, від 4 до 10 днів – 5 100, 21 до 30 – ті самі 85 000, а більше 30 – 170 000. За передачу авто у користування іншій особі також передбачені штрафи до 17 000 грн. Окрім цього, у порушників можуть конфісковувати авто.

Перейти до панелі інструментів