25.04.2024
Новини

У “Київстарі” вибачаються за збій та обіцяють компенсацію абонентам

Сьогодні вранці багато абонентів мережі “Київстар” зіштовхнулися з проблемою. Попри те, що гроші на рахунку були, користувачі не могли зателефонувати. Автоматична система повідомляла, що для дзвінка недостатньо коштів. Лише півгодини тому у компанії відреагували на ситуацію. Там вибачилися, а абонентам обіцяють компенсацію. 

“Шановні абоненти, сьогодні у частини клієнтів передплати могли спостерігатися тимчасові складнощі при дзвінках на інші номери в мережі Київстар та 466.

Ми приносимо вибачення за виникнення тимчасових складнощів. Ми доклали всіх зусиль, щоб якомога швидше відновити сервіс.

Приблизно з 10.30 години ранку сервіс дзвінків на інші номери мережі Київстар знову працює.
Ми передбачили компенсації для абонентів, які зіштовхнулися з такими складнощами. Вони будуть нараховуватися автоматично.

На ваші питання ми відповідатимемо в особистих повідомленнях спільноти Київстар в соціальних мережах почергово. Просимо вибачення за очікування. Ми обов’язково надамо відповідь кожному”, – йдеться у повідомленні. Щоправда, причин чергового збою не пояснюють.

Перейти до панелі інструментів