
У вересні 2021 року користувачі соцмереж були обурені тим, що на щойно побудованому мості в селі Лисівці автомобільної дороги загального користування державного значення Р-24 Татарів – Косів – Коломия – Борщів – Кам‘янець Подільський, Тернопільської області виникла тріщина. Розібрати ситуацію вирішив народний депутат Володимир Гевко.
За словами народного обранця, він відразу ж направив відповідне звернення до Укравтодору для того, щоби зрозуміти, які обставини виникнення тріщини.
“Згідно з проектно-кошторисною документацією передбачена розрізна система мостового переходу, складовою якої є рухомі опорні частини мосту та деформаційний шов. Простими словами, з обох частин мосту згідно проекту є з‘єднання, в якому передбачається деформація.
“Всі ви бачили полоси на асфальті, на початку і в кінці мосту, саме це і є тим деформаційним швом і місцем, де з‘єднуються окремі частини мосту, що можуть рухатись одна відносно іншої!
Обстеження, проведені робочою групою Служби автомобільних доріг у Тернопільській області встановили, що тріщина утворилась на сполученні мосту з підходом при бетонуванні парапетної плити внаслідок затікання бетону в рухому частину деформаційного шва, яка згідно з проекту не підлягає бетонуванню, оскільки унеможливлює нормальну діяльність рухомості деформаційного шва”, – написав Володимир Гевко.
Тобто, за його словами, бетон затік у шов, де його не повинно бути, тому він тріс. У процесі завершення будівництва бетон з того місця усунули і тріщина була ліквідована.
“Ми маємо новий, якісний, надійний і безпечний міст!!”, – підсумував нардеп.