25.11.2024
Новини Промо

Кросування запчастин і чому воно так потрібне

Напевно не кожен автолюбитель стикався з поняттям кросу. Роз’яснимо: під кросом мається на увазі ту особливу одиницю інформації, яка лежить в основі сучасних електронних каталогів, яка включає в себе дані про можливість заміни одних запчастин іншими. 

Простіше кажучи, в один крос входить пара або навіть безліч запчастин автомобіля, які є взаємозамінними. Якщо, скажімо, у команди інформаційного порталу, присвяченому продажу запчастин, набралося багато кросів, їх збирають в базу. Дуже грамотне рішення, адже крос дозволяє:

  • Серйозно збільшити товарообіг. За рахунок використання кросу можна продемонструвати автолюбителю не тільки оригінал, але найближчі до нього аналоги. На одній сторінці! Здавалося б, нічого дивного, але в перших онлайн-магазинах такої розкоші не було;
  • Прискорити пошук. Все досить просто: якщо автолюбитель шукає конкретну деталь, пов’язану з кросом, то пошукова системи виводить його і на сам крос. Ніякої «біганини» по тисячам позицій в каталозі – кроси фактично стискають цей каталог до n-го кількості позицій, під якими є і інші запчастини;
  • Серйозно полегшити роботу персоналу, відповідального за підбір запчастин і обслуговування автомобілів. По суті, вони на перших етапах своєї роботи нічим не відрізняються від пересічного покупця – теж шукають потрібні запчастини і теж хочуть завершити пошук якомога раніше, отримавши найточніший результат.

На даний момент одну з найбільших за своїм масштабом крос-баз має відомий український маркетплейс Avtopro.ua. За рахунок використання власної бази платформа має одну з найбільш досконалий і точних пошукових систем за мільйонами товарів, включених в електронний каталог. Якщо користь такої крос-бази для пересічного покупця очевидна, то як вона допоможе продавцям? Давайте розберемося.

Експерти беруться за справу

Магазини автозапчастин так чи інакше стикалися з кросуванням запчастин. У деяких випадках вже готові крос-бази купуються (дуже дороге задоволення, до слова), а в деяких випадках такі бази створюються вручну. Останній варіант якраз для тих, у кого під крилом є команда експертів. Однак завдяки українському маркетплейсу потреби в такій команді вже немає. 

Справа в тому, що крос-база вже створена і активно доповнюється командою фахівців маркетплейса. Навіть початківці продавці можуть інтегруватися в інформаційний простір і почати продавати, маючи лише ідеї, час, навички роботи з клієнтами і, зрозуміло, товар.

Суть ось у чому: продавець реєструється, завантажує складений прайс, а інтелектуальна система маркетплейса відносить зазначені в прайсі запчастини до відповідних їм кросів. Від продавця потрібно мінімум часу і зусиль. А результат очевидний: велике число покупців гарантовано побачать його пропозиції з продажу запчастин. Більше ніякої роботи над побудовою власних крос-баз – все це вже роблять експерти. 

Перейти до панелі інструментів