26.02.2021
Економіка та фінанси Молодь Новини Промо

Viber-розсилки: призначення та особливості

Повідомлення в Viber — недорогий і ефективний маркетинговий інструмент. Клієнтами цього популярного месенджера є сотні мільйонів осіб. Розсилки через «Вайбер» оцінили великі компанії та малий бізнес. Це перевірений і результативний спосіб комунікації, оповіщення про акції та новини, реклами товарів і послуг.

Підприємці використовують різні види масових розсилок: через традиційні SMS, на електронну скриньку і в месенджер. Інтернет-провайдер «Датагруп» пропонує різні формати послуги. Клієнти можуть замовити тільки SMS або повідомлення в Viber або комбінований формат масової розсилки: SMS+Viber. Детальніше про послугу та умови підключення можна дізнатися на сторінці https://www.datagroup.ua/ru/smb/hmarni-rishennia/rozsilka-viber-povidomlen офіційного сайту компанії «Датагруп».

Viber-розсилка підійде тим, хто:

  • відкриває компанію, виробництво або магазин;
  • запускає на ринок нову послугу або товар;
  • планує акцію, хоче поширити інформацію про знижки або розпродаж;
  • хоче сповістити клієнтів про зміни, пов’язані з компанією: переїздом, відкриттям нового офісу, складу, пункту видачі або торгової точки, зміни в часі або умовах роботи;
  • організовує флешмоб, тематичну або професійну конференцію, конкурс;
  • регулярно надсилає транзакційні повідомлення про прийняті заявки, відправлені замовлення та оплату.

Чим Viber-розсилка відрізняється від SMS

Розсилки через «Вайбер» — це еволюція лаконічних текстових SMS. Після першої розсилки компанія точно знає, у кого з клієнтів встановлений Viber, і наступну розсилку відправляє точково — тільки активним користувачам.

Відправник оплачує тільки доставлене повідомлення. Але крім цього він отримує можливість глибокої аналітики та точно знає число клієнтів, які прочитали отриманий меседж.

Переваги Viber-розсилки

  • Ефективність Viber-повідомлень базується на комбінації смислового та емоційного впливу. Одержувач бачить текст, на який автору дається до 1000 символів — достатньо, щоб максимально повно донести суть.
  • У повідомленні можна звернутися до клієнта на ім’я. Персоналізація підвищує довіру до відправника.
  • В текст можна вставити картинки й додати емодзі.
  • Вайбер дозволяє розміщувати в повідомленні UTM-мітку і кнопку з активним посиланням.
  • Одержувач точно знає, від кого прийшло повідомлення, і бачить не тільки ім’я відправника, але також логотип і подробиці підписки.

Для максимально ефективної комунікації, підвищення середнього клієнтського чека і стимулювання продажів найнадійніше застосовувати масову розсилку по всіх доступних каналах. Використання електронної пошти, SMS і Viber-розсилки підвищить шанси донести пропозицію максимальній кількості людей, розширити конверсійну воронку та отримати нових клієнтів.

Схожі пости

“Їй тут важко психологічно”: сестра вбитого студента з ДР Конго виїхала з Тернополя 

Євгенія Цебрій

Тернополянин купив посвідчення водія і “влетів” на 17 тис. штрафу

Уперше в історії ціна на нафту стала від’ємною. Що це означає?