
Недавно були оприлюднені матеріали перспективи модернізації інженерно-транспортної інфраструктури м. Тернополя. До 1 листопада всі охочі можуть залишити свої пропозиції і зауваження тут. У спільноті Urban.te залишили такі зауваження:
В багатьох пунктах передбачаються тимчасові стоянки для автомобілів, влаштовуються кільцеві розв’язки і т.д. Проте влаштування велодоріжок передбачено лише на кількох вулицях. Велодоріжки, чи велосмуги мають бути на всіх вулицях, що заплановані стратегією планування велоінфраструктури в всьому місті. Видно, що приватний автомобіль є в пріоритеті перед іншими учасниками руху. В тексті зазначено, що передбачені “заходи по забезпеченню руху маломобільних груп населення”, проте пішохідні шляхи сплановані так, що рух є ускладнений.
Детально по виділених об’єктах:
- Не позначені, або не передбачені пішохідні переходи по вул. Смакули. Відсутні велодоріжки.
- Немає пішохідних переходів вздовж тротуару на перехресті вул. Протасевича – вул. Довженка. По фотофіксації видно стежки, які ведуть через дорогу, що підтверджує активний рух мешканців. “Для забезпечення безпечного руху маломобільних груп населення на проектованій вулиці передбачено влаштування пішохідних переходів в належних для цього
- місцях згідно з діючими нормативними документами”- вони не позначені, або знаходяться дуже далеко від перехрестя.
- Немає зв’язності велодоріжки по перехресті вул. 15 квітня-вул. Купчинського-просп. Злуки. Пішохідний шлях розірваний розрізниними пішохідними переходами. В наслідок чого пішоходи будуть логічно зкорочувати шлях, провокуючи аварійну ситуацію.
Приклади вдалих рішень перехресть з багатьма смугами:
https://bikeeastbay.org/protectedintersection
Хороший гід по плануванню вулиць:
https://nacto.org/…/transit-street…/intersections/
По плануванню велошляхів:
https://nacto.org/publication/urban-bikeway-design-guide/…
Багато доступно інформації по плануванню вулиць: