Дослідження Київського міжнародного інституту соціології виявило різноманітне ставлення до реформи “Нова українська школа” (НУШ) серед різних груп населення. Хоча більшість освітян підтримують ідеї НУШ, рівень розуміння та впровадження реформи варіюється.
Підтримка реформи найвища серед керівників органів управління освітою (94%), очільників громад, депутатів і директорів шкіл (близько 90%). Серед вчителів підтримка дещо нижча – 65%. Про це повідомляє Nus.org.ua.
Проте, глибоке розуміння реформи не завжди відповідає рівню її підтримки. Найкраще обізнані з деталями НУШ депутати та директори шкіл (48%), тоді як серед вчителів лише 29% добре розуміють суть реформи. Батьки учнів 5-6 класів найменш обізнані – лише 14% докладно знають про реформу.
Щодо впровадження реформи, думки також розділилися. Більшість керівників освіти та директорів шкіл вважають, що реформа реалізується, але серед вчителів ця впевненість нижча. Близько третини вчителів вважають, що НУШ впроваджується недостатньо або взагалі не реалізується.
Задоволеність якістю освіти серед батьків варіюється залежно від віку їхніх дітей. Батьки учнів 5-6 класів загалом більш задоволені, ніж батьки старшокласників. Проте, значна частина батьків бачить прогалини в підготовці дітей до вищої освіти та реального життя.
Найбільше батьки задоволені співпрацею школи з батьками, якістю знань та навичок, які отримують діти, та позитивним ставленням дітей до школи. Основними проблемами вважають перевантаження учнів, застарілі методи викладання та теоретичну орієнтованість навчання.
Фото – ГО “Смарт освіта”, гімназія №75.