Можна з упевненістю сказати, що ті, хто використовує пошукову систему Гугл, бачив контекстну рекламу хоча б один раз. Такі текстові або графічні оголошення показуються відвідувачам сервісу за заданими в акаунті рекламодавця ключовими словами.
Цей ефективний інструмент налаштовується на платформі Google Ads і дає змогу демонструвати потенційному клієнту те, що йому цікаво. Саме тому користувачами такий формат реклами сприймається досить нейтрально. Це не дратівливий фактор, не “білий шум”, на який просто не звертають уваги, а щось корисне, що дає змогу оперативно відшукати рішення для нагальної проблеми. Замовити контекстну рекламу можна, наприклад, ось тут. Проте багатьох цікавить в яку суму приблизно обійдеться така маркетингова кампанія? Розкажемо про це далі.
Чому так важливе правильне налаштування рекламної кампанії?
Ефективна віддача від вкладень у кампанію з’явиться, тільки якщо налаштування Google Ads виконано грамотно. В іншому разі потенційна аудиторія може побачити оголошення, що не відповідає змісту посадкової сторінки, або весь бюджет піде на показ реклами тим, кому цікава сама тематика, але не придбання товару або послуги. Як приклад можна навести демонстрацію оголошення “Купити букет троянд у Києві” користувачеві, який ввів запит “як доглядати за трояндами”.
Неправильне налаштування контекстної реклами завжди призводить до сумних наслідків – кількість заявок не приростає, гроші, виділені на рекламу, витрачаються даремно, власник бізнесу розчаровується в контексті.
З чого складається вартість контекстної реклами?
Назвати точну вартість налаштування Google AdWords без урахування безлічі факторів не можна. Ціна залежить:
- Від кількості рекламованих послуг або товарів. Великий їхній перелік підвищує трудовитрати на підбір ключових слів і складання оголошень. Адже для кожного словосполучення необхідно створити такий рекламний текст, який максимально точно відповідає запиту користувача. Налаштувати Google Ads для компанії, що надає послуги покосу трави, набагато легше, ніж запустити рекламу магазину з кількома десятками найменувань продукції.
- Від кількості ключових словосполучень. Тут ідеться не про загальний обсяг тематично пов’язаних із продуктом запитів, а скоріше про той масив інформації, який необхідно опрацювати фахівцеві, щоб відокремити цільові фрази від нецільових і скласти перелік мінус-слів.
- Від цілей кампанії. Вони можуть бути різними – підвищення впізнаваності торгової марки, здешевлення вартості ліда, збільшення кількості заявок, просування продукту за допомогою інформування споживачів про акції та спеціальні пропозиції.
- Від портрета потенційного покупця. А точніше, від кількості сегментів цільової аудиторії. У рідкісних випадках можна виділити єдину групу, яка цікавиться продуктом, що просувається. Частіше це кілька категорій користувачів, які відрізняються за статтю, віком, соціальним статусом, забезпеченістю тощо. Сегментація цільової аудиторії проводиться для максимізації значень показників ефективності реклами в кожній групі.
Актуальну вартість ведення контекстної реклами Ви зможете дізнатися на сайті агенції https://adwservice.com.ua.