Ймовірно, компанія “Київстар” самостійно вимкнула свої сервіси, щоб захистити їх від хакерської атаки. Про цей вимушений хід розповідає мережеве видання dev.ua з посиланням на власні джерела у компанії оператора.
За словами джерела, дублюючі системи уже через кілька годин запрацюють, і зв’язок поступово з’являтиметься.
«Найімовірніше, було скомпрометовано один або кілька критичних акаунтів усередині системи», — сказав топменеджер оператора на правах анонімності. Йдеться про акаунти, які могли мати доступ до функцій підтримки мережі. Систему можна навмисно відключити, коли таке відбувається.
Ймовірно, скомпроментовані акаунти не змогли отримати доступ до білінг-систем. Це було б найгіршим розвитком подій.
Один з кіберекспертів вважає, що хакери запустили в систему вірус-шифрувальник, який проліз у важливий обліковий запис (найімовірніше – адміна). Але в “Київстарі” не підтверджують цю інформацію.
У самому операторі уже назвали цю хакерську атаку наймасованішою в історії.