Руйнування моста у Теребовлі, який збудували ще понад 90 років тому, настільки серйозні, що споруда потребує майже повного демонтажу. У Службі відновлення вперше зіштовхуються з подібним випадком на теренах області, тому залучають до реконструкції незалежного інженера консультанта.
“Зважаючи на складність робіт в рамках реконструкції мосту в Теребовлі, Служба відновлення залучає на об’єкт незалежного інженера-консультанта. Це перший подібний випадок у Тернопільській області. Відзначимо, що залучення інженера-консультанта є поширеною європейською практикою”, – йдеться у повідомленні Служби відновлення.
Інженер супроводжуватиме кожен етап реконструкції, здійснюватиме контроль за дотриманням підрядником якості робіт, будівельними матеріалами тощо.
Нагадаємо, що реконструкція мосту у Теребовлі включатиме повне оновлення і самої споруди, і підходів до неї. Це особливо важливо, зважаючи на те, що ділянка дороги М-19 не була капітально ремонтована до повномасштабної війни.
Міст через річку Гнізна розташований на ділянці траси М-19, де щодня проїжджає близько 15 000 транспортних засобів. Він реконструюється коштом Європейського інвестиційного банку, адже має велике значення як для логістики Тернопільщини, так і країни у час війни. Фінансування є цільовим, ці кошти виділені на ключові проекти транспортної інфраструктури в Україні.
Наразі проїзд усіх видів транспорту через ремонтовану споруду та підходи до неї повністю закрито. Йдеться про 500 метрів вулиці Князя Василька від з’їзду на вулицю Тернопільську до перехрестя з дорогою державного значення Т-09-03 Галич – Підгайці – Сатанів (збігається з вулицею Тараса Шевченка).