28.11.2024
Новини Промо

Функції та можливості програми для обліку коштів підприємства

Навіть невелика компанія потребує постійного контролю робочих процесів і фінансового стану. Це необхідно для грамотного формування асортименту, планування бюджету та уникнення касових розривів.

Раніше компанії вели облік вручну на папері або заносили дані в електронну таблицю Excel. Зараз у цьому немає потреби, адже можна значно прискорити й спростити рутинні процеси за допомогою спеціальної програми.

Що таке USAP.ONLINE

Так називається програмне забезпечення, створене на основі хмарних технологій. На відміну від інших сервісів, для нього не треба купувати дороге обладнання, облаштовувати серверну чи наймати технічний персонал. Облік доходів підприємства здійснюється онлайн, вся інформація відображається в реальному часі.

Програма в хмарі передбачає, що всі дані зберігаються на віддаленому, добре захищеному сервері. Це означає, що їх не можна втратити або пошкодити, як це буває з паперовою звітністю або відомостями на робочому комп’ютері. У такий спосіб забезпечується повна конфіденційність, адже треті особи не зможуть отримати доступ до інформації чи скористатися нею.

Програмне забезпечення в хмарі доступне онлайн 24/7, відкрити його можна на будь-якому пристрої, підключеному до інтернету. Працівникам компанії не доведеться робити запит до бухгалтерії, щоб побачити актуальні дані. Керівник контролює робочі процеси й оперативно реагує на різні ситуації, знаходячись у будь-якій точці світу, – він завжди зможе увійти й побачити реальні дані.

Що отримує бізнес завдяки автоматизації

Все більше компаній прагнуть відмовитися від паперової тяганини й максимально спростити повсякденні процеси, щоб витрачати на них менше часу. Саме такі задачі реально реалізувати, якщо використовувати ПЗ від USAP.ONLINE.

Постійний контроль допоможе керівникові:

  • відстежувати роботу працівників. Якщо їхня діяльність ніяк і ніде не фіксується, вони можуть красти гроші з каси або товар на складі. Без спеціальної програми неможливо зафіксувати такі ситуації, а нестачі потім доводиться покривати;
  • бачити реальний стан фінансових справ. Це розуміння необхідне, щоб приймати правильні управлінські рішення щодо формування асортименту, співпраці з партнерами тощо;
  • знати, скільки коштів було витрачено та на які цілі. У програмі видно не тільки суми, спрямовані на придбання чи виробництво товарів, а й супутні витрати – на зарплати, податки, комунальні послуги тощо;
  • регулювати складські запаси. Отримання й продаж товару фіксуються в програмі, тому керівник завжди бачить, які позиції продаються найбільш активно. Ця інформація дозволить уникнути частих списань.

ПЗ допоможе спростити розрахунки з постачальниками та клієнтами. З його допомогою можна проводити платежі за готівку або через термінал, оформити кредит, повернення товару, здійснити обмін валюти.

Додаткові можливості USAP.ONLINE

Це рішення для керівника бізнесу легко інтегрувати з іншими робочими програмами, щоб працювати у звичному середовищі. Програмне забезпечення має функціонал для відстеження роботи працівників та виконання ними задач, контролю заборгованості постачальників і клієнтів. Також є можливість формувати інвойси й інші документи в електронному вигляді.

ПЗ не потребує постійної технічної підтримки чи довгих налаштувань. Спробувати його можна безкоштовно, тестовий період складає 14 днів. Тарифи на використання доступні, для кожного немає обмежень за кількістю документів або редагувань. Автоматизація бізнесу дозволить зосередитись на маркетингових стратегіях і розвитку та не витрачати час на рутинні задачі.

Перейти до панелі інструментів