20.04.2024
Новини

Що робити, якщо зникне мобільний зв’язок?

Через сьогоднішні масові обстріли та аварії може бути зруйноване чи знеструмлене обладнання операторів мобільного зв’язку. Якщо зникає мережа, необхідно під’єднатися до внутрішнього роумінгу та спробувати скористатися послугами іншого оператора.

Щоб під’єднатися до внутрішнього роумінгу, потрібно:

  • Вимкнути в телефоні автовибір мережі. Для Android: налаштування – мобільна мережа (підключення) – оператор. Для iOS: параметри – стільникові дані – вибір мережі.
  • Знайти й вибрати доступну мережу вручну: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR або LIFECELL.
  • Якщо зареєструватися не вдалося, треба спробувати ще раз або вибрати іншу мережу.
  • Після вибору мережі необхідно перевірити можливість дзвінків або відправлення СМС.
Перейти до панелі інструментів