28.03.2024
Новини Промо

На Тернопільщину переїхав завод DELTA FOOD: нові робочі місця і можливості для регіону

DELTA FOOD, запорізька компанія, найбільший в Україні виробник майонезу для власних торговельних марок найбільших супермаркетів України, і власниця торговельних марок «Гуляй-поле» та «Дельта», перевезла свої виробничі потужності під Тернопіль, в одне із мальовничих сіл цього регіону. Тепер тут виготовлятимуть олію, популярні марки майонезу, різноманітних майонезних соусів, гірчиці та кетчупу – все, чим так люблять приправляти українці свої щоденні страви. Для Тернопільщини це означає створення нових робочих місць, поповнення місцевого бюджету й можливості для співпраці. 

Перевезення виробництва із Запоріжжя пов’язане з бойовими діями та окупацією південних областей країни. Проте завод, що працював у Гуляй-полі й переїхав до Тернопільщини, залишиться в цьому районі щонайменше на 10 років, ба більше – керівництво DELTA FOOD хоче розширити виробництво. 

«Місце для переїзду ми обирали з-поміж кількох регіонів України. Адже мали на меті розвивати і масштабувати виробництво у новому місті протягом наступних 10 років, а не лише перевезти завод на період війни на безпечніші території. Тому ми в Тернополі на довго, – каже директор підприємства Тарас Кутко. – Маємо на меті започаткувати тут виготовлення червоної лінії продукції – кетчупів, соусів томатної групи. Це плюс для області, бо відкриває можливості для людей отримати робочі місця, гідну зарплату, а для бюджету – відрахування. Ми налаштовані оптимістично. Наприклад, виношуємо сміливу ідею побудувати на території Тернопільської області завод з рафінації, дезодорації й очищення олії. Її ми будемо продавати у тому числі на експорт. Звісно, це у перспективі, бо залежить від багатьох чинників, зокрема й сприяння обласної влади».

Зараз запоріжці продовжують активно налаштовувати виробничі процеси в селі Острів. Вже функціонує лабораторія, де контролюються якісні показники сировини, запущене дороге обладнання очищення води – осмос – для виготовлення майонезу. Також, за перший місяць роботи, компанії вдалося запустити першу лінію розливу олії. Облаштовують майданчик під нове фасувальне обладнання, придбане в Індії. 

У невиробничій частині заводу в розпалі ремонт – монтують сучасні, за європейським зразком, побутові кімнати: утеплені роздягальні, туалети і душові з гарячою та холодною водою, зону, де можна переодягнутися в уніформу. Керівництво робить усе, щоб працівники почувалися на заводі комфортно.

Наразі у цеху трудяться п’ятдесят робітників. 

«До нас їздять із Настасова, Мшанця, Тернополя, – каже начальник виробництва Роман Воськало. – Громадського транспорту, який прямує у сюди, на жаль, немає, тож ми компенсуємо працівникам витрати на дорогу. Поки виробництво тільки розгортається, така компенсація частково рятує ситуацію, але проблема з транспортом вимагає якнайшвидшого розв’язання».

Коли ж виробництво запрацює на повну потужність, планується збільшити кількість робочих місць до 200. DELTA FOOD хоче запустити роботу ліній з виготовлення майонезної продукції та гірчиці у дві зміни, тому завод потребуватиме нових кадрів і персоналу. А це стабільна зарплата і постійна робота, чого зараз так не вистачає Західному регіону.

“Ми пишаємося, що нам вдалося швидко та ефективно перезапустити виробництво у новому місці. Ми розуміємо, що відбудовуючи власне підприємство, ми робимо внесок в економіку країни, підтримуємо людей, як наших працівників із Запоріжжя, так і тернопільчан та переселенців в цьому регіоні. Саме тому ми маємо великі плани і працюємо на всю, аби покращувати те, що можемо” – коментує Тарас Кутко. 

Дізнатися про можливості працевлаштування на заводі DELTA FOOD можна за телефоном +380676190239

Довідка про підприємство:
Компанія ТОВ “ТД ДЕЛЬТА” (DELTA FOOD) створена у 2009 році у Запоріжжі. Відома за продукцією торгівельної марки «Гуляй-поле», що пропонує майонези, соуси, гірчицю, соняшникову олію – все високої якості й натурального складу. Лідер виробництва майонезів і майонезних соусів у категорії «власна торгова марка» для провідних міжнародних, національних і локальних торговельних мереж. 70 % усього обсягу ринку ВТМ (майонез) виробляє саме DELTA FOOD. До того ж продукція компанії імпортується в Грузію, Вірменію, Литву, Францію, Китай, Чехію тощо. Серед основних завдань, які стоять перед керівництвом компанії, є збереження колективу та його безпека, інвестування в розширення виробництва, запуск нових продуктів й експорт олії до Європи.

Перейти до панелі інструментів