20.04.2024
Новини

“Сіпається око”: турагент розповіла про 4 найдратівливіші фрази туристів

“Мені байдуже, який це буде готель, мені головне – ціна”, “Я не буду сидіти в готелі, мені не потрібен all incluzive”, “У мене є власне страхування, відмініть те, що  в пакеті”, “Мені затримали рейс і вкрали день! Зробіть щось”. Це найпопулярніші фрази тернопільських туристів, які бажають відпочити закордоном. Про скарги наших туристів розповіла власниця туристичного агентства Anex Tour в Тернополі.

4 скарги туристів, від яких у туроператора починає “сіпатися око”, розповідає Ірина Костецька.

“Мені байдуже, який це буде готель, мені головне – ціна”

Туристи часто не розуміють, чому турагент не хоче продавати дуже дешеві путівки. Все тому, що дешевий готель – це поганий сервіс, страшні номери і проблемне харчування.

” Бо я цей жах бачила. І я знаю, що вам воно не сподобається”, – каже Ірина.

Тому краще докласти декілька тисяч і вибрати нормальний готель.

“Я не буду сидіти в готелі, мені не потрібен all incluzive”

Якщо ви вибираєте країну, де все включено, а також є фанатом лінивого пляжного відпочинку, то точно будете сидіти в готелі. Звісно, будете виходити на прогулянку.

А туристам, які люблять знайомитись з обраною країною, гуляти, вивчати, потрібно вибирати дворазове харчування. Тому турагенту під час покупки туру це треба розповідати.

“У мене є власне страхування, відмініть те, що  в пакеті”

Якщо у людини є страхування і воно покриває всі потреби, то можна при бронюванні обрати найдешевший варіант, але повністю його відмінити не можна.

“Мені затримали рейс і вкрали день! Зробіть щось”

Чомусь вважається, що якщо затримали рейс, то хтось значно збагатився на туристах. Проте затримка рейсу буває через погоду чи технічні причини, і від цього ніхто не “нагріє руки”. Проте іноді краще зачекати, але вилетіти в безпечних умовах.

А що вас дратує  при бронюванні відпочинку?

Перейти до панелі інструментів