19.04.2024
Новини Промо

Найефективніші техніки для збільшення продажу в інтернеті

В активних продажах через інтернет зацікавлені власники різних бізнесів: від найдрібніших — до тих, що існують в форматі корпорацій. Оскільки ця сфера активно розвивається, з’являється все більше інструментів, які роблять інтернет-продажі ефективними. Багато корисної інформації про це шукайте за посиланням www.interkassa.com/blog/kak-uvelichit-onlayn-prodazhi-7-effektivnyh-sposobov. Але якщо хочеться коротко прочитати про ті напрямки, які зараз популярні в рекламі і просуванні, ми про це розповімо.

Портрет клієнта заново
Тенденція нового часу полягає в тому, щоб регулярно переглядати свою ЦА. Це потрібно робити не тільки тоді, коли продажі падають, тому очевидно, що є якісь проблеми. “Знайомство” з клієнтом знову — це хороший хід перед тим, як планується ребрендинг, випуск нової продукції, на яку робиться ставка, або серйозне розширення компанії.

Підвищена увага до формування репутації
Інтернет зробив будь-яку інформацію загальнодоступною. Але проблема навіть не в цьому, а в тому, що акцент на негативі став більш серйозним. Зараз будь-яка людина може залишити поганий відгук, навіть якщо послуга була надана на належному рівні. І ігнорувати це не можна, тому що і справедливі, і нечесні відгуки формують імідж компанії. Багато хто вже зараз працює в цьому напрямку, активно займаючись репутацією в онлайн-просторі. Для цього є ряд інструментів:

  • Обробка відгуків на всіх великих майданчиках. Добре, якщо компанія дає адекватні і аргументовані коментарі до кожного такого відгуку.
  • Робота зі ЗМІ — регіональними або більшими (в залежності від виду діяльності).
  • Участь в проектах, які можуть поліпшити репутацію: від колаборації з великими блогерами — до благодійних акцій на благо різних груп населення.

Займатися подібними питаннями краще з самого початку. Якщо репутація вже зіпсована, відновити її набагато складніше.

“Прокачування” рівня сервісу
Зараз бізнес бореться за кожного клієнта. Конкуренція в будь-якій сфері величезна — з цієї причини просто необхідно домогтися високого рівня обслуговування. Залежно від напрямку це роблять по-різному. Десь досить навчити персонал бути ввічливим і співчутливим, а в інших сферах доведеться підготувати сильних професіоналів — витратити на це час, сили і гроші.

Розширення рекламних інструментів
У цьому сенсі компаніям пропонується йти в сторону нових, незвіданих рішень. Для кого-то це вірусні ролики в TikTok, а для інших власників бізнесу — співпраця з блогерами. Сенс в тому, щоб не вибирати постійно одні й ті ж формати реклами, а експериментувати — і результати таких експериментів часто несподівані в хорошому сенсі.

Використання додаткових (перехресних) продажів
Мається на увазі, що ви продаєте один товар (телефон), а разом з ним пропонуєте щось суміжне, але все одно корисне (захисне скло, чохол). Ми привели банальний приклад, але цю схему зараз переносять на різні сфери. Якщо ви реалізуєте інфопродукт — наприклад, навчальні курси — до них можна додати книги по темі, тематичні робочі зошити або щось на зразок цього.

Це далеко не всі актуальні напрями. Детальніше про ці та інші способи збільшення продажів в інтернеті ви прочитаєте в корисному блозі на сайті Interkassa.

Перейти до панелі інструментів