19.04.2024
Корисне Новини

Як підготувати авто до зими: 10 кращих порад

Пересування взимку дорогами країни може стати ще тим випробуванням. Обледеніння, реагенти на дорогах, мінусові температури – це суворі умови для автомобілістів та їхніх транспортних засобів.

Ми розповімо головні правила підготовки автівки до зими, щоби зима не стала перешкодою для водіння.

№ 1 – зимова ґума

Це знають всі. Шини повинні підходити для пересування слизькими дорогами узимку. Їздити при мінусовій температурі на літній ґумі небезпечно і нерозважливо.

№2 Перевірка акумулятора

А ви хоч раз “прикурювали” акумулятор взимку? Якщо так, то знаєте, що перед початком зимового сезону краще перевірити автомобільний акумулятор. Термін його служби – від 3 до 5 років, і якщо цей термін вийшов, то краще це робити восени.

Та навіть новий акумулятор (хоча, це скоріше виняток з правил) на морозі може відмовитися працювати, тоді знадобляться кабелі для “прикурювання”.

Як перевірити акумулятор? Клеми та дроти можуть мати ознаки зносу та корозії. Якщо на них є білий наліт, то це вплив акумуляторної кислоти. Його потрібно зчистити за допомогою кухонної соди, води та щітки.

№3 Перевірка мастила

Напередодні зими потрібно замінити мастило та масляний фільтр. Також потрібно перевірити мастило на в’язкість, тому що цей параметр впливає на роботу двигуна. При низьких температурах воно може гуснути, тому восени краще залити мастило зі зниженим індексом в’язкості.

№4 Перевірка гальм

Гальмівні шланги, диски та колодки – про це треба потурбуватися напередодні зими.

№5 Залийте антифриз

Напередодні зими охолоджуючу рідину в авто потрібно замінити антифризом. Він захистить машину від замерзання в холодну погоду і від перегріву в спеку.

Кількість води та антифризу має бути однакова.

№6 Підтримуйте максимальну кількість пального в авто

Усі знають, що взимку краще мати повний бак. І взагалі: низький рівень пального в будь-якому випадку шкодить автомобілю. Але взимку їздити з майже порожнім баком дуже небезпечно.

Справа у тому, що через низьку температуру на стінках напівпорожнього бака утворюється конденсат. Вода потрапляє у паливо і опускається на дно, тому що вона важча за бензин чи дизель. Якщо вода потрапить у паливопровід, то замерзне, а шлях палива у двигун перекриє. Цей ремонт обійдеться дорого.

№7 Перевірте склоочисники та склоомивач

Рідину склоомивача потрібно замінити на зимову. Купити її можна на кожній автозаправці.

Щодо склоочисників, то їх обов’язково потрібно перевірити напередодні зими. Улітку вони від сильної спеки можуть потріскатися. І взагалі – їх рекомендують змінювати раз чи два у рік.

Як перевірити, чи склоочисники працюють справно? Просто увімкніть їх – склоочисники мають очищувати скло уже при першому помаху.

№8 Перевірте обігрівач

Справна “пічка” вирішить проблему запотілого вікна за декілька секунд. Крім того, у холодну пору року водити у холодній машині – ще те задоволення.

Тремтіння не дозволяє зосередитися на дорозі, вам буде важко кермувати. Також “пічка” допоможе вам не перетворитися у бурульку за кермом.

№ 9 Аварійний набір

У непогоду в автомобілі завжди має бути аварійний набір. Потрібно возити з собою декілька інструментів та медичну аптечку. Як мінімум – це має бути запасне колесо та інструменти для його заміни, моторне мастило, склоомивач, антифриз, кабелі для “прикурювання” акумулятора.

Також знадобиться щітка і скребок для відчищання з лобового скла снігу та льоду.

Ліхтар просто необхідний, тому що взимку швидко темніє.

Деякі автомобілісти возять з собою сіль. Якщо ви застрягли на слизькій дорозі, насипте під колесо сіль – вона створить додаткове зчеплення, і виїхати буде легше.

№10 Перевірка ременів

Ремені та патрубки потрібно перевіряти час від часу, найкраще це робити через кожні 50 тисяч кілометрів пробігу. Під час заїзду до автомеханіка попросіть його перевірити стан ременів та патрубків.

Низькі температури можуть послабити ремені, і якщо це станеться на дорозі, то доведеться чекати евакуатора.

Тож підготувати автомобіль до зимової погоди не так вже й важко. Особливо, якщо пам’ятати, що деякі процедури, наприклад, з заміни літньої ґуми на зимову, потрібно робити дещо заздалегідь, а не у перший день морозів. Так ви ризикуєте простояти у черзі на СТО цілий день, а то й два.

Перейти до панелі інструментів