29.03.2024
Новини Промо

Як сьогодні створюють екологічну упаковку

Коли купуємо овочі чи фрукти, замовляємо піцу, збираємо перекус на пікнік чи відправляємо посилку, не можемо обійтися без упаковки. Наше життя доповнюють дрібниці. А коли вони якісні,  життя стає кращим. ТОВ «ЕВОПАК» виготовляє якісну та екологічно чисту пакувальну продукцію. Товар фірми – один з найкращих на ринку, користується популярністю та високим попитом у партнерів.

Значну увагу «дизайну» упаковки почали приділяти в пізньому Середньовіччі. З появою перших газет і зародженням друкованої реклами.

На початку 19 століття, з винаходом машин для виробництва паперу та картону, ці матеріали стають доступнішими для масового використання. І до сьогодні вони не втратили популярність: поліграфічна галузь дозволяє створювати з них справжні пакувальні шедеври.

Важливість якісної упаковки у маркетингу

Одним з основних завдань ТОВ «ЕВОПАК» є постійне забезпечення партнерів надійними пакувальними матеріалами. Якість продукції, яку можна замовити за посиланням https://evopack.com.ua/tendencziyi-2021-roku-u-vyrobnycztvi-harchovoyi-upakovky/ , та найкращу ціну забезпечує сировина закордонних виробників, сучасне обладнання, кваліфікований персонал та надсучасна лабораторія.

Останнім часом упаковка продукції відіграє все більшу роль у маркетинговій діяльності. Упаковка – це оболонка готового продукту, яка одночасно повинна виконувати кілька важливих функцій: можливість розподілу його вмісту за вагою або кількістю, збереження та зручність транспортування продукту, його ідентифікацію, інформаційну функцію, зокрема рекламну, тощо. Упаковка має істотне, а часом і вирішальне значення у сприйнятті того чи іншого бренду.

Сьогодні є безліч пропозицій рекламних компаній – як зробити упаковку частиною бренду, а товар завдяки їй популярнішим.

У мистецтві

Зараз упаковка нерідко стає зразком прикладного мистецтва, промографіі, як предмет для колекціонування, свідченням тих чи інших історичних подій розвитку. Використана
упаковка може знадобитися для дитячої творчості, як вторинна сировина, напівфабрикат
тощо. Усе це підтверджує необхідність розвитку і вдосконалення упаковки як одного із
об’єктів інноваційного маркетингу промислового або торговельного підприємства.

Сьогодні упаковка відповідає основним вимогам законодавства та споживачів. Вона безпечна, адже шкідливі речовини, які можуть містяться в упаковці, не перейдуть на товар. Також продукція екологічна, надійна, економічно ефективна. Це чудовий вибір для довершення певного продукту чи покращення побуту.

Перейти до панелі інструментів