01.07.2022
Новини

Після уколу знепритомніла: медики врятували мешканку Тернопільщини, якій зашкодили ліки

30 листопада о 10.54 районна бригада швидкої виїжджала у с. Почапинці Тернопільського району, де надавала допомогу 68-річній пацієнтці. Про це повідомив генеральний директор центру екстреної медичної допомоги Тернопільщини Михайло Джус.

На час приїзду медиків швидкої жінка була непритомна, з набряком обличчя, у стані анафілактичного шоку. Донька пацієнтки 15 хв перед цим вколола їй спазмалгон з диклофенаком. Через 5 хвилин у жінки оніміло обличчя, а потім вона втратила свідомість.

З діагнозом анафілактичний шок унаслідок алергічної реакції на ліки пацієнтку, після оперативно наданої медичної допомоги, шпиталізовано в університетську лікарню.

Схожі пости

У Кременці крадуть серед дня. Відео (ненормативна лексика)

За добу на Тернопільщині підтвердили майже 600 нових випадків коронавірусу

Redaktsia

У мерії озвучили версії, чому в Тернопільському ставі масово гине риба

Перейти до панелі інструментів