25.09.2020
Новини Промо

Дорожники розповіли про несподівані виклики, які доводиться долати під час ремонту траси М-19 на Тернопільщині

Шляхопроводи – головні виклики для дорожників під час ремонту дороги з Тернополя до Заліщиків.

Автошлях М-19 Доманове – Ковель – Чернівці – Тереблече, котрий перетинає з півночі на південь усю Тернопільську область – пріоритетний об’єкт «Великого будівництва» у 2020 році для регіону. Від Тернополя до Заліщиків дорогу повністю оновлюють уперше за понад 30 років. Ба більше, у населених пунктах влаштовують тротуари та нову систему освітлення, роблять водовідведення, бар’єрне огородження та встановлюють дорожні знаки нового зразка. Словом, усе роблять для того, щоб дорога прослужила після ремонту десятиліття.

Та масштабні ремонти нерідко дорівнюють складним викликам. Такими стали для Служби автомобільних доріг у Тернопільській області 4 шляхопроводи, розташовані вздовж автошляху М-19 у напрямку від Тернополя до Заліщиків. Після старту «Великого будівництва» на мостах у селищі Велика Березовиця, при з’їзді з траси М-19 на село Прошова, неподалік села Воля та за селищем Дружба виявили руйнування арматури та бетонної основи після того, як відфрезували зношене покриття.

Служба автомобільних доріг замовила незалежну експертизу чотирьох шляхопроводів, де виявили руйнування. Вона показала, для того, щоб нове покриття зберігало цілісність, потрібно зробити на кожному мості монолітну розподільчу плиту з армованого залізобетону, відновити гідроізоляцію, провести замонолітування тріщин, ліквідувати розкриття арматури і забезпечити водовідведення з шляхопроводів. Лише за цих умов влаштований новий асфальтобетон на шляхопроводах матиме передбачений ДБН термін експлуатації, – коментує заступник начальника Служби Ярослав ЗАХАРКІВ.

А де мости – там і розв’язки. Завдяки тому, що Державне агентство автомобільних доріг України «Укравтодор» погодило виділення додаткових коштів на поточний середній ремонт траси М-19, Служба автомобільних доріг отримала можливість оновити крім автошляху ще й транспортну розв’язку на 331 кілометрі. Це дозволить громадянам у найкоротший термін безпечно доїхати до цілої низки населених пунктів Тернопільського району та промислових об’єктів.

Наголошуємо, що всі вищезазначені додаткові ремонтні роботи будуть завершені до кінця 2020 року.

Схожі пости

Більш тривожно почуваються українці віком до 40 років. Карантин у цифрах

COVID виявляють і у вчителів, і в учнів: як працюють тернопільські школи у “помаранчевій” зоні

Євгенія Цебрій

Комісія експертів при Тернопільській міськраді рекомендує терміново закрити «гаївський» міст для автотранспорту

Redaktsia