19.04.2024
Місто Новини

Зіткнення з обмежувачем на Гаївському мості коштує водію 20-30 тисяч

Багатостраждальний висотний обмежувач на Гаївському мості неуважні водії пошкоджували шість разів. Кожна невдала зустріч транспорту та обмежувача приносить його власнику кількатисячні збитки.

Так, у Єдиному державному реєстрі судових рішень ми знайшли п’ять таких справ. З них випливає, що пошкоджували обмежувач 12 червня, 17 липня, 9 серпня, 20 вересня, 27 вересня. Майже усіх цих водіїв суд 1-ї інстанції оштрафував на 340 грн .

Останній такий випадок трапився у неділю, 13 жовтня. Тоді під обмежувачем у 2,5 м не зміг проїхати автобус. Відремонтували та встановили назад обмежувач у четвер, 17 жовтня.

Ремонт – не копійчаний

Скільки ж точно було подібних трафунків та чим вони закінчуються для водіїв, ми поцікавились у відділі технагляду міськради.

– Було п’ять чи шість таких випадків, – каже начальник відділу технагляду міськради Олег Вітик. – Водії ідуть на мирову угоду, що передбачає відшкодування завданих збитків. Але розмір збитків я не назву, бо обмежувач не наш. Він – на балансі у ТОВ “Тернопіль Мостобуд”. Відповідно, йому і відшкодовують.

Однак, як уточнює пан Вітик, ремонт – не копійчаний. Адже після кожного подібного випадку доводиться витрачатись на перевезення, ремонт та встановлення. Та нагалошує, що згадана раніше у ЗМІ сума у 100 тис. грн – це загалом вартість обмежувача, а не його ремонту.

– Виникає під час ремонту обмежувача й інша проблема: водії фур думають, що раз нема обмежувача, значить проїзд відкрили і їм можна вже їхати, – додає Олег Вітик.

Водії не спішать відшкодовувати

Скільки ж водіїв уже оплатили збитки і у якому розмірі, ми запитали у власника обмежувача – ТОВ “Тернопіль Мостобуд”.

– Відшкодувало збитки нам поки що тільки два водії, – каже директор ТОВ Юрій Левкович. – Один заплатив 25 тисяч, другий – десь так само. Водії звернулись до нас, ми провели підрахунки, називали суму, і вони скидали на рахунок підприємства. Їм же видавали  довідку, що така-то нанесена шкода і вона повністю відшкодована. З цією довідкою вони ішли до суду. Інші водії, в тому числі і той, який зніс обмежувач 13 жовтня, ще нічого не відшкодували. У двох випадках справа зависла, бо там ще щось водії вирішують із страховими компаніями. З водієм із Вінниці, який зніс обмежувач в неділю, я говорив особисто, але так і не почув зрозумілої відповіді, чи збирається він добровільно відшкодовувати. Тож доручив справу юристам, хай розбираються.

Майже кожна невдала зустріч транспорту та обмежувача, приносить кількатисячні збитки.

– Були такі випадки, що скрутило після аварії обмежувач повністю в двох площинах, – каже Юрій Левкович. – То нам доводилось із зварювальниками розрізати ту трубу, частину замінювати, замінювати плівку, якою обклеєна та труба і все це витягнуло 30 тисяч гривень. Деякі ремонти обходились у 20-25 тисяч. Загалом, кожен раз виникає збитків на 20-30 тисяч, бо конструкцію треба забрати, перевезти, відремонтувати, знову завантажити на машину, привезти, змонтувати, а також оплатити роботу.

Перейти до панелі інструментів