
Транспортна система у Кременці недосконала, і це загальновідомий факт. Транспортне сполучення залишається однією з найгостріших проблем для місцевого населення, від школярів до пенсіонерів.
На проблему звернув увагу колишній начальник Кременецької РДА В’ячеслав Онишкевич. Наявні автобусні маршрути не задовольняють потреби всіх жителів територіальної громади. Особливо це відчувають мешканці навколишніх сіл, які входять до складу Кременецької громади.
Крім того, графіки руху автобусів часто не враховують реальний пасажиропотік. Пасажири скаржаться на переповнені салони та тривале очікування транспорту в найбільш завантажені години дня.
“Додаткову проблему створює й те, що перевізники частенько працюють за графіками вихідного дня, навіть коли ці дні є робочими в умовах воєнного стану. Це спричиняє труднощі для людей, які щодня добираються на роботу, навчання чи по справах”, – йдеться у повідомленні.
Технічний стан автобусів також викликає занепокоєння. Зношений рухомий склад, незадовільний санітарний стан салонів та відсутність системи кондиціонування повітря знижують якість обслуговування пасажирів.
Нагадаємо, 30 січня на виконавчому комітеті Кременецької міської ради схвалили проєкт автоматизованої системи обліку оплати проїзду для міського та приміського пасажирського автотранспорту. На тому ж засіданні виконком затвердив нові тарифи на проїзд. З 3 лютого 2025 року вартість одноразового проїзду становитиме 15 гривень (хоча перевізники вимагали 17 гривень), а для учнів у навчальні дні – 8 гривень.
Для порівняння – як виглядають маршрутки у Кременці, Чорткові та Тернополі. При цьому вартість проїзду у Кременці – 15 грн, у Чорткові – 13 грн, у Тернополі – 15 грн.


