Підкрилки — одне з найпростіших і найпопулярніших удосконалень для автомобіля. Будь-хто може купити підкрилки Ланос недорого в інтернеті і самостійно поставити на колісні арки. Однак, далеко не всі вважають, що це виправдано. Головний аргумент противників підкрилок полягає в тому, що якщо їх не передбачив виробник — вони не потрібні. Спробуємо розібратися, у чому їхня користь і чи є вона взагалі.
Для чого потрібні підкрилки
Колісна арка — вразливе місце у конструкції автомобіля. Захисне покриття у цій галузі постійно піддається випробуванням на витривалість. Тут накопичується бруд і вогкість, сюди летить дорожнє сміття. Запас міцності покриття не безкінечний, тому рано чи пізно метал оголюється і починається корозія.
Причому на дорогах низької якості це відбувається набагато швидше — саме тут криється відповідь на запитання, чому виробник не передбачив додатковий захист арок. Все дуже просто — іноземні автомобілі не призначені для наших доріг, а закордоном вони їздять кілька років, після чого, за мірками першого світу, їм час на спокій. Однак у нас на ці автомобілі є інші плани. Зрозуміло, можна постійно стежити за арками, покривати їх гумово-бітумною мастикою. Але підкрилки дешевші та надійніші, тому співвітчизники найчастіше обирають їх. Якщо встановити їх одного разу, можна на довгий час забути про турботи з корозією.
Аргументи проти
Противники підкрилок стверджують, що сама ця деталь може спричинити корозію. Адже під них теж потрапляє бруд із їдкими дорожніми реагентами. А прикручують їх часто на шурупи, які чудово справляються з роллю знищувачів покриття. Це об’єктивні мінуси, з якими можна і потрібно боротися: замість шурупів існують кліпси, пістони або клямки. Бруд з-під підкрилків треба регулярно вичищати, наприклад, під час кожної мийки вашого авто просто не забувайте і про них.
Коли треба і не треба ставити
У вирішенні питання з підкрилками найкраще дотримуватися золотої середини. Немає сенсу ставити їх на преміальні моделі, на зразок BMW 5-ї серії — тут вони справді можуть завдати більше шкоди, ніж користі: захисне покриття на таких машинах набагато міцніше, а зіпсувати аеродинаміку зайвою надбудовою можна легко.
У недорогих автомобілях підкрилки зберігають покриття колісних арок і весь кузов від корозії, при цьому правильно встановлені пристрої, що регулярно очищаються, точно не нашкодять.