27.11.2024
Новини

Тернополянам більше не треба ходити у ЖЕКи за довідками для оформлення соцпослуг

Жителям міста більше не потрібно буде ходити по кабінетах і стояти в чергах, щоб отримати довідки про зареєстрованих осіб в житловому приміщенні (про склад сім’ї) або довідку про реєстрацію місця проживання. Саме ці довідки вимагали в управлінні соцполітики при оформленні соцпослуг.

Як повідомляє пресслужба Тернопільської міської ради, відповідне розпорядження 10 липня підписав міський голова Сергій Надал.

Відповідно до розпорядження, працівники управління соціальної політики отримали доступ до Реєстру громади та самостійно формуватимуть відповідні Витяги з реєстру про зареєстрованих осіб в житловому приміщенні.

Отож, такі довідки більше не потрібні при призначенні десятка різних соціальних послуг:

  • Допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування.
  • Допомоги на дітей одиноким матерям.
  • Допомоги особі з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю.
  • Допомоги особам, які немають права на пенсію та інвалідам.
  • Допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату.
  • Субсидій на оплату жттлово – комунальних послуг.
  • Адресної безготівкової допомоги з коштів місцевого бюджету.
  • Технічних та інших засобів реабілітації особам з інвалідністю.
  • Інших соціальних виплат і пільг.

У випадку, якщо окремі особи в управлінні соцполітики у вас вимагатимуть такі довідки – повідомте про це начальника управління за тел. 25-06-11 або пишіть на фейсбук-сторінку Тернопільської міської ради.

 

Перейти до панелі інструментів