Кредобанк запроваджує дистанційну оплату послуг пунктів прийому візових анкет. Новий сервіс дозволяє уникнути черг та сплатити збір за розгляд заяви на отримання національної візи Польщі картою будь-якого українського банку, не відвідуючи банківське відділення, а також значно скоротити час прийому платежу в касі банку.
Як повідомляє прес-служба банку, скористатися сервісом можна на спеціальній сторінці веб-сайту банку. При виборі оплати онлайн потрібно авторизуватися за допомогою мобільного телефону, зробити фото обличчя в сервісі та додати фото першої сторінки паспорта громадянина України для виїзду за кордон. Якщо платник оплачує послугу не для себе, потрібно додати фото паспорта громадянина України/паспорта громадянина України для виїзду за кордон та фото першої сторінки паспорта громадянина України для виїзду за кордон осіб, що подаватимуть документи на візу, і документів, що підтверджують родинні зв’язкиз платником. Після перевірки поданих документів банком, що відбувається з 9.00 до 17.00 в робочі дні, заявник отримає SMS-повідомлення з унікальним кодом, який використовується для призначення дати подачі документів на візу. Якщо оплата відбулася після 17.00 в робочі дні або у вихідні та святкові дні, то обробка інформації відбудеться наступного робочого дня.
При виборі опції оплати послуг пункту прийому візових анкет у касі банку потрібно авторизуватися в сервісі за допомогою мобільного телефону та ввести дані паспорта громадянина України для виїзду за кордон заявників. Після успішного введення даних платник отримує SMS-повідомлення з кодом реєстрації, який потрібно назвати при зверненні в касу банку з оригіналами документів.
«Сервіс онлайн-оплати послуг пунктів прийому візових анкет є черговим кроком у розвитку дистанційних каналів Кредобанку, які набули особливої важливості для клієнтів в умовах епідемічної загрози. Нова послуга спростить процес подачі заяви на візу Польщі та допоможе значно зменшити черги у банківських відділеннях»,– говорить заступник голови правлінняАТ «Кредобанк» Войцєх Тарасюк.
Розвиток дистанційних каналів обслуговування є одним із ключових пріоритетів Кредобанку. За останній час банк запровадивсервіс онлайн-відкриття рахунків для фізичних осіб, який дозволяє відкривати рахунки та отримувати банківські карти без візиту до відділення, послугу дистанційного відкриття рахунків для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, послугу дистанційного замовлення довідки за чинним кредитом через заповнення заявки на сайті банку, а такожновий онлайн-банкінг для роздрібних клієнтів та послугу онлайн-подачі звітності позичальниками – юридичними особами.
Фото: Галас