
Monobank інтегрував карти лояльності торгових мереж у свій застосунок. Також компанія готує велике оновлення market by mono, яке планують запустити на початку осені.
Наразі в застосунку доступні програми лояльності семи торгових мереж: WOG, ОККО, VARUS, EKO market, Mashket, OSNOVA та TOR-BA. Головна перевага інтегрованих карток — автоматичне нарахування бонусів. Вам не потрібно показувати код чи диктувати номер телефону на касі, оскільки бонуси нараховуються автоматично при розрахунку карткою Monobank. Про це розповіли у “КОШТ”.
Читайте також: Що відбувається з гривнею та євро? Курс валют на 11 серпня
Можна легко створити нову картку або додати наявну. Якщо ваша картка лояльності вже прив’язана до телефону, вона автоматично підтягнеться в застосунок разом із усіма бонусами. Якщо номер телефону не збігається або картки немає, Monobank створить нову дисконтну картку.
“Кожна програма лояльності відображає наявні у клієнта бонуси, які автоматично нараховуються на баланс після здійснення покупок в мережі. Накопичені бонуси можна витрачати одразу через Monobank”, – йдеться у повідомленні.
Крім інтеграції карт лояльності, команда Monobank готує велике оновлення маркетплейсу market by mono. За інформацією “Scroll.media”, у вересні планується запустити вебверсію та оновити функціонал маркетплейсу всередині застосунку.
“Через відсутність можливості використовувати рекламу, маркету складно конкурувати з іншими продавцями, як от Rozetka, COMFY чи Prom. Сервіс не може «дотягнутись» до кінцевого клієнта лише наявністю вкладки в застосунку. Водночас всі великі запуски невеликих внутрішніх дропів — як от кейс з щоденниками чи зошитами — отримуючи підтримку через промо на сторінках mono у соцмережах розлітається неймовірно швидко. Саме тому маркету настільки критично отримати вебверсію”, – розповідають у “Scroll.media”.