
Айфони — найпопулярніші у світі смартфони. Попит мають не тільки нові телефони від Apple, а й ті, що вже були у використанні. Проте можна легко придбати той пристрій, який раніше вже ремонтували, причому обслуговування могли провести з використанням неоригінальних запчастин. Після цього деякі з функцій не будуть працювати. Якщо вже зіткнулися з подібним, то рекомендується звертатися до спеціалізованого сервісного центру, як-от ServiceInUA, де здійснюють сервіс та ремонт айфонів https://serviceinua.com/uk/model/iphone-2/.
Як перевірити айфон самостійно
Перед придбанням iPhone будь-якого покоління рекомендується виконати наступні перевірки:
- Візуально оцінити стан айфона. Якщо є можливість, то спробувати його зарядити за допомогою звичайної, а також безпровідної зарядки. В оригінальному смартфоні на задній стороні обов’язково вказується сервісна інформація та серійний номер.
- Перейти на сайт checkcoverage.apple.com і ввести там серійний номер телефону. Його можна дізнатися в меню «Налаштування» у пункті «Про телефон». Цей сайт дозволяє визначити, чи оригінальним є пристрій, де та коли він був придбаний, який стан гарантійної сервісної підтримки наразі.
- Перезавантажити айфон. Якщо в ньому встановлені неоригінальні запчастини, то буде відображено на екрані відповідне сервісне повідомлення. Користуватися телефоном, в якому встановлені деталі від сторонніх виробників, небезпечно!
- Перевірити вручну роботу динаміка, мікрофона, Face ID, Touch ID, вібромотора, камери (обов’язково і основної, і для селфі).
Якщо механічних пошкоджень та апаратних поломок немає, тоді можна перевірити, чи на телефоні не виконаний вхід у iCloud. Це функція, яка дозволяє користувачу дистанційно управляти смартфоном, а також його блокувати. Якщо iCloud авторизований, то обов’язково потрібно у продавця попросити, щоб він виконав вихід. В іншому випадку він зможе заблокувати телефон, і обійти це будь-яким чином неможливо.
Додаткові рекомендації
Після придбання iPhone, навіть якщо він майже в ідеальному стані, все одно рекомендується звернутися до профільного сервісного центру. Наприклад, у Києві можна відвідати ServiceInUA — це компанія, яка спеціалізується на ремонті техніки Apple https://serviceinua.com/uk/remont-apple-2/.
Навіщо відвідувати сервісний центр? Щоб там спеціалісти провели комплексну діагностику. Вони допоможуть виявити наступне:
- чи оригінальні запчастини використовуються (екран, сенсори, акумуляторна батарея);
- чи потрібно оновлювати програмне забезпечення смартфона;
- який загальний технічний стан девайса;
- чи всі функції справно працюють;
- чи корпус пропускає вологу (в оригінальних пристроях Apple є сертифікація IP68).
Така комплексна діагностика коштує недорого, і користувач зможе бути впевненим, що він придбав дійсно якісний смартфон, який надійно працюватиме ще не один рік.
Чи часто можна зіткнутися з махінаціями під час придбання вживаних айфонів? На жаль, так. Це найпопулярніші у світі смартфони, вони дуже популярні й належать до категорії флагманів, тому є багато недобросовісних продавців, які під виглядом нових або майже ідеальних телефонів продають ті, які вже були неякісно відремонтовані.
Якщо вже й купувати такий смартфон, то рекомендується звертатися в ті магазини, які працюють не перший рік і ведуть свою діяльність офіційно. У разі придбання «з рук» завжди можна зіткнутися з тим, що телефон виявиться неліквідним або з певними пошкодженнями, поломками.